zo profileert hij zichzelf inderdaad. Terwijl hij net zo goed semi-duitser isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een semi-Italiaan die het daar altijd beter vindt.
dus wat je eigenlijk probeerd te zegen is dat nederlandse vrouwen niet mooi zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:38 schreef Aiciu het volgende:
Waar ik in Nederland moet zoeken naar de lekkere chicks zie ik ze hier volop
Allemaal stoppen met Nederlandse wijven neuken dan sterven ze hopelijk uit en blijven er alleen mooie vrouwen over
Dun is wel een vereiste om aan de classificatie knap te kunnen voldoen jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
Haha, ik niet. Mijn vrienden vinden mij kwa vrouwensmaak ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef kdricklamar het volgende:
nederlandse boys vinden alle vrouwen die blond en dun zijn meteen al knap tbh
nederlandse vrouwen worden al mooi gevonden als ze dun en blond haar hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dun is wel een vereiste om aan de classificatie knap te kunnen voldoen ja
ja maar dat is bij jou niet eens van toepassing want vrouwen houden niet van smeerpijpen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dun is wel een vereiste om aan de classificatie knap te kunnen voldoen ja
hoe bedoel je broquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, ik niet. Mijn vrienden vinden mij kwa vrouwensmaak ook
Ha buurman!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar is hier en wat is de klacht ?
Want ook in Nederland ( Friesland ) lopen mooie pareltjes.
Ik vind zwarte vrouwen juist toegankelijker. Minder arrogant vaak. Kom soms wel eens meiden tegen (zwarte) dat ik denk van leuke meid, terwijl ik dit bij blanke minder heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:49 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar zwarte vrouwen, chinezen enz hebben veel hogere eisen voor die zelfde mannen die dat zeggen snap je
ja denken er niet veel he blijkbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik vind zwarte vrouwen juist toegankelijker. Minder arrogant vaak. Kom soms wel eens meiden tegen (zwarte) dat ik denk van leuke meid, terwijl ik dit bij blanke minder heb.
ahahahahahahahaha ga naar roffa op schoolquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik val dus op zwarte vrouwen. Maar woon in een wit dorp en dan zie je vaakals je het zegt
Haha, volgend jaar (=paar maandjes) ga ik daar opleiding doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ahahahahahahahaha ga naar roffa op school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |