Als je een beetje intelligentie bezit dan is het Fries toch een eitje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:00 schreef SR4 het volgende:
[..]
Heeft de lokale gehandicaptenopvang dit laten schrijven door een bewoner ofzo?
Het dialecg Fries
Nee, dit betreft een levende beer en tijger! De zwarte beer is beste vrienden met een tijger en leeuw. Bizar.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lekker stoer op de foto met een opgezette beer en tijger.
Mooie beesten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:29 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, dit betreft een levende beer en tijger! De zwarte beer is beste vrienden met een tijger en leeuw. Bizar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-beste-maatjes.dhtml
Nou ja, een tijger kan belachelijk hoog springen dus tenzij die omheining 4 meter hoog is zijn ze zo buiten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus niet echt ontsnapt, maar binnen de opvang, buiten het hok.twitter:polfryslan twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 11:36:33tijgers lopen binnen omheining van opvang. Omheining niet deugdelijk. bosrijk gebied. Dierenarts op terrein. Probeert ze te verdoven. reageer retweet
Ga je ze dood vervelen met slechte opmerkingen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek nog een tijgervelletje voor bij m'n open haard. Waar lopen ze precies...?
mooie doodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:19 schreef Atak het volgende:
Misschien ga ik daarnaar toe. Altijd gedroomd om opgegeten te worden door een tijgerin.
Lijkt me vooral een pijnlijke dood.quote:
Dat laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga je ze dood vervelen met slechte opmerkingen?
Als ze het goed doen valt het mee. Een tijger dood in de regel meteen zijn prooi door deze in de nek dood te bijten.quote:
U zeurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben geen tokkie en heb derhalve totaal geen behoefte aan dierenprints.
En al een paar keer in dit topic.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef MisterMaster het volgende:
Ze lopen niet los want er zit nog een tweede veiligheidshek omheen. Was net op BNR radio.
twitter:MarcusPanifex twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 13:46:02“Hebben we nog een foto van 2 tijgers?”“Nee, wel van 1.”“Dan photoshop ik die andere er wel bij.”#journalistiek https://t.co/aggrTU9JJS reageer retweet
Okè bedankt voor je informatie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |