We hebben wel ooit 2 weken op dezelfde kamer geslapen toen ik ziek was in de zomer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze moet weer even wennen natuurlijk, hoort ook wel bij kinderen.
Hij kwam toen ook al in onzesc geloof ik.quote:
Vooral ergernis opwekkend ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Topic dat je linkte even aangeklikt, maar al snel gestopt met lezen. Niet eens vermakelijk zielig zulke mensen.
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging postenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kwam toen ook al in onzesc geloof ik.
Tjacka en ik is dit ook overkomen toen we in BNW SC en JNG SC gingen posten (oke, in die laatste trollen)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging posten
#grondlegger
Dat had ik ook wel als idee ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kan het ook combineren
zie harry pottergod
dr who
Jij postte niet in de VBL SC toenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Jij kwam nog niet eens in de buurt van Deezertje JR
Lol,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik boze dms kreeg van mensen uit vbl omdat ik in andere sc ging posten
#grondlegger
Altijd al wel hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij is de VBL-sc nu wel redelijk normaal qua users. Zitten niet echt weirdos bij volgens mij toch?
Leuk welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben wel ooit 2 weken op dezelfde kamer geslapen toen ik ziek was in de zomer.
Omdat de babykamer als enige kamer toen airco had.
Dat schept toch een band.
Jawel, of net iets daarvoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel als idee ja.
[..]
Jij postte niet in de VBL SC toen
Nee, in Polen sinds augustus ongeveer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk wel![]()
Wonen je ouders nog in Nederland trouwens? Want ze gingen naar Polen toch
Wacht kan je dit even ophelderen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
JR die al misselijk werd na een halve pizza
De kunst met zulke dingen is de juiste regels stellen. En je houden aan die regels. Zolang jij je als schrijver houdt aan jouw (natuur)wetten kan elke wereld geloofwaardig zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel als idee ja.
[..]
Jij postte niet in de VBL SC toen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd al wel hoor.
Ik denk oprecht de SC met minste werk/studieloze en meeste functionerende mensen
Ik dacht echt oprecht toen dat jij anorexia hadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht kan je dit even ophelderen.
Ik weet dit echt niet meer
Toen ik mijn UI erin zette moest ik ook maar meteen die van Inso erin zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, of net iets daarvoor
Ik heb zelfs een tijdje met mijn UI in de OP gestaan
Dus nu kom je nooit meer naar Nederland?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in Polen sinds augustus ongeveer.
Ik ben er in augustus voor het laatst geweest ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus nu kom je nooit meer naar Nederland?
Je moet sowieso consequent zijn ja, anders slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kunst met zulke dingen is de juiste regels stellen. En je houden aan die regels. Zolang jij je als schrijver houdt aan jouw (natuur)wetten kan elke wereld geloofwaardig zijn.
Mwah, je hebt ook nog wiskunde scs e.d.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd al wel hoor.
Ik denk oprecht de SC met minste werk/studieloze en meeste functionerende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |