gasten die met zo weinig talent zoveel kunnen verdienen kun je moeilijk sneu noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
v-loggers zijn sneu vooral enzo drol
Zoiets jaquote:
Dat is wel leuk ja. Ik had wel wat locaties bedacht verder, en wat volkeren maar nog niet uitgebreid. En vergeet het meestal op te schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Plattegronden zijn voor mij echt dingen die pas heel laat komen.
Wat is er bijzonder aan de wereld, anders dan de onze?
Hoe wordt het bestuurd?
Geloof?
Wat voor geloof? Ligt daar ook de macht?
Op de achtergrond bepalen of het geloof ergens op gebaseerd is (echte krachten in de wereld, legends die in een ver verleden waar bleken) of het meer bijgeloof is. Bijvoorbeeld Rhllor uit ASOIAF, daar moet je bij het world builden bepalen of dat een god is of zijn die visioenen en daden anders te verklaren (door bijvoorbeeld magische krachten in de wereld zelf).
Wat voor rassen?
Technologie, hoe vervoeren mensen zichzelf.
Zomaar een paar dingen. Vind en vond ik leuk om gewoon te creëren, maar heb er verder niet echt veel mee gedaan.
Ken je mijn jankverhalen uit de VBL SC in de begintijd nogquote:
Ken je waitbutwhy.com?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je al mee dan ja. Jezelf zo goed mogelijk weten te oonderscheiden is wel een van de belangrijkste factoren om te slagen in dat wereldje
Dan zie je wel elke keer hoe de ontwikkeling best snel gaatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige maand voor het laatst.
Nu pas weer eind juni ongeveer.
Zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie je wel elke keer hoe de ontwikkeling best snel gaat
ik moet je +1 geven voor feyenoord shirt :-)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die met zo weinig talent zoveel kunnen verdienen kun je moeilijk sneu noemen
Wat ik mij kan herinneren is dat je echt een heel erg onzekere blik had op het leven en ook nog eens onuitstaanbaar ignorant was.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken je mijn jankverhalen uit de VBL SC in de begintijd nog
R&P / Bijna student-af, op weg naar ... dit is het in kwadraat
Ik zou daar beter in zijn dan in een realistisch verhaal schrijven denk ik. Omdat het dan snel ongeloofwaardig kan worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nee fantasy zou ik echt ruk in zijn om teschrijven
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken je waitbutwhy.com?
Dat is de droom man, dat je zo een site kunt onderhouden en daar van leven.
Nee joh. Een verhaal schrijven in een al bestaand universum is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar beter in zijn dan in een realistisch verhaal schrijven denk ik. Omdat het dan snel ongeloofwaardig kan worden.
Doet ze dat nog niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker.
Ik wacht alleen wel steeds meer op het moment dat ze me echt gaat herkennen
Mooi spul. Volg die gozert al jaren en hij is nu echt een big guy.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, die site heb je hier keer gelinkt
Vooral dat artikel van die mammoet vond ik erg interessant
Op sommige vlakken wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren is dat je echt een heel erg onzekere blik had op het leven en ook nog eens onuitstaanbaar ignorant was.
Is dat al verbeterd?
Ja in zekere zin wel, en ze gedraagt zich wel anders bij mij dan bij andere.quote:
Heb daar verder ook wel wat ideeën voor in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Een verhaal schrijven in een al bestaand universum is veel makkelijker.
Topic dat je linkte even aangeklikt, maar al snel gestopt met lezen. Niet eens vermakelijk zielig zulke mensen.quote:
je kan het ook combinerenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb daar verder ook wel wat ideeën voor in mijn hoofd.
Maar fantasy lijkt me leuker omdat je dan ook bepaalde wezens kan verzinnen, en bepaalde rassen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Jij kwam nog niet eens in de buurt van Deezertje JR
Ja ze moet weer even wennen natuurlijk, hoort ook wel bij kinderen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in zekere zin wel, en ze gedraagt zich wel anders bij mij dan bij andere.
Maar groeit vaak pas na een paar dagen weer echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |