ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed isquote:
Ben jij Michel van Egmond?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begon dat hij wakker werd op de grond met een lege fles drank
mooie markt om een beetje bij te verdienen dan voor jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Russisch wordt onder de oudere generatie wel goed gesproken.
Engels en Duits heel, heel beperkt onder uni studenten.
Oh ik las school.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet mijn moeder dat flesje klaarmaken.
Maar wel een leuk jochie hoor, hij lacht veel
Met journalistiek heb je wel concurrentie van Deezertje, dus ik zou maar oppassen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed is
ik kijk naar journalistiekniet omdat ik denk dat ik daar nou ontzettend veel mogelijkheden krijg in mijn leven, maar dat is iets wat mij echt trekt de laatste jaren
en baangarantie is al binnen door mijn beta-opleiding, dus neig er sterk naar om dat te proberen
creatief schrijven als focus kiezen en kijken waar het uit komt
Hoe gaat het met jouw zusje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik las school.
Ik vond het al heel vreemd.
Leuk hoor, gezellig.
Dat is wel nice ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben dit jaar klaar met chemistry shizzle als het goed is
ik kijk naar journalistiekniet omdat ik denk dat ik daar nou ontzettend veel mogelijkheden krijg in mijn leven, maar dat is iets wat mij echt trekt de laatste jaren
en baangarantie is al binnen door mijn beta-opleiding, dus neig er sterk naar om dat te proberen
creatief schrijven als focus kiezen en kijken waar het uit komt
Klopt. Vind het oprecht ook best aardig om te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie markt om een beetje bij te verdienen dan voor je
Kan ze al echt praten of alleen wat brabbelen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze praat veel.
Loopt nog niet veel.
16 maanden nu ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ze al echt praten of alleen wat brabbelen?
Fascinerend hoe snel die ontwikkeling dan gaat. Ze is anderhalf toch?
Plattegronden zijn voor mij echt dingen die pas heel laat komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe begin jij aan dat world builden dan?
Ik begon ooit met een plattegrond te tekenen, maar daarna nooit meer iets gedaan. Al heb ik wel een verhaal in mijn hoofd.
wie is datquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met journalistiek heb je wel concurrentie van Deezertje, dus ik zou maar oppassen.
Ja, Russisch kun je pas echt mooie dingen mee doen denk ik qua vertaling.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Vind het oprecht ook best aardig om te doen.
Al vind ik het wel eeuwig zonde dat mijn moeder weinig werk heeft gestoken in mij Russisch te leren.
Mijn broertje spreekt dat wel vrij vloeiend, machtige taal man.
Zeker. Sowieso is de manier van denken van een beta guy zeldaam in de journalistieke opleidingen, zijn toch vaak C&M en E&M mensen. Daar zie ik dan ook wel kansen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja.
En je zou het evt kunnen combineren toch?Schrijven voor een wetenschappelijk tijdschrift, ik zeg maar wat
Dat lijkt me echt heel grappig om mee te makenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
16 maanden nu ja.
Nou, het wordt wel steeds meer praten.
Een soort Tyrion bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Anders gaan we samen een boekj schrijven JR
Over een drankverslaafde hobbit
Michiel van Egmond goes Mordor-style
Vorige maand voor het laatst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel grappig om mee te maken
Zie je haar wel vaak nog?
Dat heb je al mee dan ja. Jezelf zo goed mogelijk weten te oonderscheiden is wel een van de belangrijkste factoren om te slagen in dat wereldjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Russisch kun je pas echt mooie dingen mee doen denk ik qua vertaling.
[..]
Zeker. Sowieso is de manier van denken van een beta guy zeldaam in de journalistieke opleidingen, zijn toch vaak C&M en E&M mensen. Daar zie ik dan ook wel kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |