Je spreekt Frans toch ook? 4 talen dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bij talen het talent om basis van een taal enorm snel op te pikken.
Maar niet om er meer van te snappen.
Oh, dat heb ik bij Nederlands nauwelijks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ik doe het ook op gevoel hoor bij engels
Niet vloeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je spreekt Frans toch ook? 4 talen dus
schreef jij nou ook wel eens (korte) verhaaltjes of waren dat andere mensjes in de sc?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks hoor, vind haar alleen zo niet-grappig
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
schreef jij nou ook wel eens (korte) verhaaltjes of waren dat andere mensjes in de sc?
nicequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet vloeiend.
Ik kan het verstaan en lezen.
Op moment niet echt, heb het beetje afgewikkeld voordat ik op vakantie ging zodat ik niet onafgemaakt opdrachten doe.quote:
ah okayquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijd
Tofquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah okay
ik heb soms ook van die fases
heb bij mijn moeder op zolder nog een vol schrift liggen
zeker pools <--> frans e.d. zie ik wel als iets unieksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op moment niet echt, heb het beetje afgewikkeld voordat ik op vakantie ging zodat ik niet onafgemaakt opdrachten doe.
Bakje dadels vissenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar geschreven ja. 2 verhalen die niet afgemaakt zijn en eentje opgestuurd hier op fok met verhalenwedstrijd
Ja, ik vind Frans toch misschien nog iets te hoogs gegrepen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeker pools <--> frans e.d. zie ik wel als iets unieks
geen idee of er veel vraag naar is verder, maar is wel een markt lijkt me
quote:
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenquote:
Nicequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenen wat korte verhalen in die wereld
heb ooit eens een zeer korte ingestuurd bij een nietszeggend wedstrijdje, kreeg ik 50 euro aan boekenbonnen voor
is polen een beetje bilingual, nee zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind Frans toch misschien nog iets te hoogs gegrepen.
Ik vind om goed te vertalen dat je de taal als het ware moet aanvoelen om nuances te kunnen vertalen.
Doe eigenlijk vooral Pools > Engels, Nederlands > Pools. Af en toe Engels > Pools.
Ik heb het voordeel dat ik een native ben qua Engels.
Goedquote:
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
is polen een beetje bilingual, nee zeker?
Begon dat hij wakker werd op de grond met een lege fles drankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat was dat andere verhaal ook alweer
Hoe begin jij aan dat world builden dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij fantasy bleef het vaak bij alleen een beetje world buildenen wat korte verhalen in die wereld
heb ooit eens een zeer korte ingestuurd bij een nietszeggend wedstrijdje, kreeg ik 50 euro aan boekenbonnen voor
Hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed
Alleen hij wordt altijd bij mij op schoot gezet net als hij moet janken voor zijn flesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |