Ben je nu opeens alleen geïnteresseerd in Elan? ;s ;squote:
ik ga hem de liefde verklarenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nu opeens alleen geïnteresseerd in Elan? ;s ;s
Omdat ik gewoon m`n eigen ding doe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak je die filmpjes dan? Vloggers maken filmpjes omdat ze gelovendat ze wat leuks of interessants te zeggen hebben.
Dat is hetzelfde als een blog beginnen maar niks hebben om over te schrijven
Heftigquote:
Goed goed.quote:
ja ook goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed.
Voel me opeens wel beetje lonely nu ik weer thuis ben![]()
Jij dan?
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon m`n eigen ding doe.
Ik doe het niet zo zeer voor de views of voor de abonnees maar omdat ik het leuk vind om af en toe te doen, niks meer en niks minder.
En persoonlijk kijk ik liever naar een filmpje van iemand van een minuut of 3-4 die wat loopt te ouwe hoeren over 1 onderwerp, dan naar een filmpje van iemand van diezelfde lengte die mensen loopt te fucken. Of naar een filmpje van iemand die z`n hele dag filmt en dat edit tot dat het een filmpje is van 10-15 minuten waar in hij niets verteld maar gewoon zomaar even zijn dag gaat lopen filmen.
Ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ook goed
Ben net thuis van Korenmarkt ahahahh
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke
Nou ja ik heb het hele idee nooit gesnopen. Heb ook niet zoveel met youtube.
Vind het alleen leuk om te zien als mensen op straat bijvoorbeeld gevraagdworden naar bepaalde kwesties enzo, en ik gebruik het om fragmenten uit actualiteitenprogrammas ofzo terug te kijken
Zou niet meer dan 5 bekende vloggerso p kunnen noemen
ja terrasje gepakt met een vriendinquote:
wow wat cool dat je er precies vijf kan noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.
Maar goed, ik kijk dan ook naar vloggers
- Austin Evans (Techvlogger)
- Lamarr Wilson (Techvlogger)
- Mighty Car Mods (Autovloggers)
- Regular Car Review (Autovlogger)
- MKBHD (Techvlogger)
Gezelligquote:
nee met een anderequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Met diezelfde vriendin warmee je aan het lunchen was vanmiddag?
Tsja, mijn interesses liggen wel wat breder dan alleen autos dusjaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik dan weer niet zoveel aan.
Coowl hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wat cool dat je er precies vijf kan noemen
Die van mij ook, maar er zijn niet zo veel andere vloggers die mij aanspreken, op een aantal techvloggers naquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, mijn interesses liggen wel wat breder dan alleen autos dusja
nerdquote:
Vertelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar er zijn niet zo veel andere vloggers die mij aanspreken, op een aantal techvloggers na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |