Hoe kwam je hier nou weer bijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
Playstation Now is beschikbaar vanaf 25 mei. Haha waarom zou je voor deze service moeten betalen?Het gaat toch gewoon om het gamen van je eigen games van de PS3?
In de war met de backwards compatibility van Xbox? Daar kun je namelijk eerder gekochte games op de 360 spelen op je Xbox One. Maar niet streamen, wat de essentie van PS Now is.quote:
Ik las even te snel. Verder ben ik het eens met T_Fuff. PS3 spellen koop je tegenwoordig voor minder +/- € 5,-. Ik speel wel gewoon op mijn Ps3 met DS4 controller.quote:
grr 33eurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie deal voor de Uncharted Collection.
http://www.cdkeys.com/pla(...)on-playstation-4-ps4
Wel een USA PSN account voor nodig
Net zelf aangeschaft via deze weg. Cheap! Ik had de link naar de downloadcode na betaling al na 2 seconde in de mail
Sorry als deze aanbieding al bekend was
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grr 33eur
ik helemaal blij, denk écht een goede deal
nopeHad ie de helft geweest was het een instabuy
17eur om ze alle 3 te streamen over 4 dagen, das goedkoperquote:
Als ze het nou even duur maken als ps+ had ik mogelijk een jaar abo gekocht.. Killzone/resistance/infamous etc zijn wel leuk om te spelen en op het moment heb ik geen ps3 meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:37 schreef Morri2 het volgende:
17 euro per maand...Dat haal ik er persoonlijk nooit uit. Ik speel daarvoor te weinig. Koop ik liever de remakes
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze het nou even duur maken als ps+ had ik mogelijk een jaar abo gekocht.. Killzone/resistance/infamous etc zijn wel leuk om te spelen en op het moment heb ik geen ps3 meer
Die je vervolgens weer kan verhandelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:37 schreef Morri2 het volgende:
17 euro per maand...Dat haal ik er persoonlijk nooit uit. Ik speel daarvoor te weinig. Koop ik liever de remakes
Dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..
Dat is dus eigenlijk wat ik zegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of ps++, gewoon ps+ met 10eur meer in de maand ofzo en dan beide hebben..
gelukkig zijn we het eensquote:
Hoe fix je een US account?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie deal voor de Uncharted Collection.
http://www.cdkeys.com/pla(...)on-playstation-4-ps4
Wel een USA PSN account voor nodig
Net zelf aangeschaft via deze weg. Cheap! Ik had de link naar de downloadcode na betaling al na 2 seconde in de mail
Sorry als deze aanbieding al bekend was
via de us storequote:
ik zie iets van 6 games die ik nog wil spelen, dus ik neem t wel een maandje, misschien twee..en dan is het uit met de pretquote:
Ik doe het wel als er geen andere games zijn die ik wil spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie iets van 6 games die ik nog wil spelen, dus ik neem t wel een maandje, misschien twee..en dan is het uit met de pret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |