Sicilie trok ons vanwege de vulkaan, die willen we graag beklimmen. Maar dat kan natuurlijk ook als we naar Malta gaan en gewoon een dag met de boot naar Sicilie varen voor die vulkaanklim.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben alleen op Malta geweest, en dat kan ik zeker aanraden voor die combi en ook rond die periode
Sicilie geen idee, lijkt me ook best leuk maar ik zou naar Malta gaan!
Ja inderdaad. Ik zou echt naar Malta gaan, maar blijft je Eigen keuze. Vanaf Malta kan je ook nog naar bijv Gozoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sicilie trok ons vanwege de vulkaan, die willen we graag beklimmen. Maar dat kan natuurlijk ook als we naar Malta gaan en gewoon een dag met de boot naar Sicilie varen voor die vulkaanklim.
Ja dus? Niks bijzonders. Beide eilanden (Sicilië en Malta) zijn niet met elkaar te vergelijken, behalve temperatuur.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zou echt naar Malta gaan, maar blijft je Eigen keuze. Vanaf Malta kan je ook nog naar bijv Gozo
TS wil aanraders, ik raad persoonlijk Malta aan, iemand anders weer Sicilie, gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dus? Niks bijzonders. Beide eilanden (Sicilië en Malta) zijn niet met elkaar te vergelijken, behalve temperatuur.
Je raadt Malta aan terwijl je nog nooit op Sicilië bent geweest. Dat slaat niet echt ergens op hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TS wil aanraders, ik raad persoonlijk Malta aan, iemand anders weer Sicilie, gewoon mijn mening.
Want? Ik beweer nergens dat Sicilie niks aan is of slecht is. Ik raad Malta aan omdat dat tof is, dat slaat prima ergens op.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je raadt Malta aan terwijl je nog nooit op Sicilië bent geweest. Dat slaat niet echt ergens op hè?
OK ik zal het proberen uit te leggen. Er moet een keuze gemaakt worden tussen A en B. Van B weet jij niks dus kun je er geen oordeel over vellen. Dat jij A leuk vindt is dus niet relevant, want B kan minstens zo leuk of leuker zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want? Ik beweer nergens dat Sicilie niks aan is of slecht is. Ik raad Malta aan omdat dat tof is, dat slaat prima ergens op.
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
OK ik zal het proberen uit te leggen. Er moet een keuze gemaakt worden tussen A en B. Van B weet jij niks dus kun je er geen oordeel over vellen. Dat jij A leuk vindt is dus niet relevant, want B kan minstens zo leuk of leuker zijn.
Malta ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Sicilië zit vol met Afrikaanse vluchtelingen dat lijkt mij voor een relaxte vakantie niks.
Alsof dat je enige kosten zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef sirdanilot het volgende:
Het lijkt me allebei het bezoek waard dus kijk gewoon welke vliegtickets het goedkoopst zijn.
Dat geldt eerder voor Malta (ligt dichter op de vluchtelingen route en is heel klein)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Sicilië zit vol met Afrikaanse vluchtelingen dat lijkt mij voor een relaxte vakantie niks.
Dat heb je volstrekt mis wat betreft malta. Er is daar juist heel erg veel cultuur te zien, oude architectuur etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:16 schreef MCH het volgende:
Malta lijkt me zo'n bestemming waar van die doorgebrande bejaarden op het strand liggen te bakken, strandvakantiebestemming dus. Dan maar het echte Siciliaanse ervaren.
Ondanks dat malta (bijna) geen stranden heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:16 schreef MCH het volgende:
Malta lijkt me zo'n bestemming waar van die doorgebrande bejaarden op het strand liggen te bakken, strandvakantiebestemming dus. Dan maar het echte Siciliaanse ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |