quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik lust alleen cappuccino maar kan hier niet drinken, want dan ga ik hele dag niks eten plus ik val niet in slaap
[..]
Houden zo
[..]
Past bij je
Onwijs verward inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je hoe verward je benttrek daar lering uit.
Idd, trek op tijd aan de bel als het wel te veel gaat worden.quote:
Dan krijg ik gewoon honger en word ik niet geconcentreerd, mss door te veel suikers die daarin zitten ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, heeft 1 cappucino zo'n effect?
wat gebeurt er als je een halve liter monster energy naar binnen tikt?
En van energydrank light?!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan krijg ik gewoon honger en word ik niet geconcentreerd, mss door te veel suikers die daarin zitten ofzo
waarom drinken mensen dat?quote:
Ja heb het wel meer met stimulerende middelen dat ik niks meer eet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yesmaar wel bizar dat het zo'n effect heeft bij jou, is wel heel 'heftig' effect
Niet? Dan eet ik juist veels te veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja heb het wel meer met stimulerende middelen dat ik niks meer eet.
Haha dat is beetje te vies om te proberenquote:
Wat bedoel je met nepsuikers, aspartaam enzo? Want hoe zouden die je bloedsuikerspiegel moeten laten stijgen, waarmee dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef Drug het volgende:
[..]
Haha dat is beetje te vies om te proberen
Maar volgens mij spiken die nepsuikers ook gewoon bloedsuikerspiegel, dus als het dan weer inzakt krijg je vanzelf cravings
ja, maar dan moet je toch juist niet de light drinken?quote:
Ik bedoelde geen wiet hè, wiet maakt mij een monsterquote:
medicatieve speedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen wiet hè, wiet maakt mij een monsterKomt nu wel goed uit omdat ik moet bulken
Maar toen ik medicatieve speed gebruikte at ik nauwelijks en was ik 22u/dag wakker
Scherp, ja sorry, ik bedoel 'omdat geen kcal'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je toch juist niet de light drinken?
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scherp, ja sorry, ik bedoel 'omdat geen kcal'
Gayquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
Rihanna eerste album is echt perfect voor dit zonnetje
Cafeinequote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?
Nee, ik drink het omdat ik er soms zin in heb, niet voor de energyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar energy drink, drink je voor de energie. energie staat gelijk aan aan kJ / kcal toch?
dan liever koffie.quote:
ik drink het al jaren niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik drink het omdat ik er soms zin in heb, niet voor de energy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |