met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rooktquote:
ja, maar ik kan het ook gewoon niet installerenquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rookt
je kunt het ook gewoon in je neus stoppenquote:
ik heb het ook niet bedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon in je neus stoppen
als een vrij man, terwijl jullie allemaal gekluisterd zijn aan jullie schermpjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit uit zenuwen met fylax geappt toen mn zusje werd geboren omdat hij de enige midden in de nacht online was.
(lol)
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is onlinequote:
je snapt dat dit vrij ironisch is hèquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
als een vrij man, terwijl jullie allemaal gekluisterd zijn aan jullie schermpje
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is online
hjbquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt dat dit vrij ironisch is hè
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 153.541 (gemiddeld 129 per dag)
of de rest negeerde mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is online
Wanneer is je ma uitgerekend?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
volgende keer ga ik weer fylax appen, gewoon voor nostalgias sake.
Ik had dat niet gedaan, maar Fylax is een lieverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |