lachen tochquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
snap echt niet waarom je met FOK!kers zou willen whatsappen
ben blij dat ik van jullie af ben als ik mijn pc afsluit
Das niet zo slimquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo koekoek. Geluid van mijn laptop klinkt nogal kak sinds ik op 100% muziek heb gedraaid vanmiddag.
Heb je geen externe speakertjes ofzoquote:
Hear Hearquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
ik heb überhaupt geen whatsappquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app alleen maar met 3 mensen eigenlijk
Nee moet ik nog een keer fiksen, misschien nu maar even wat sneller dan ik van plan wasquote:
Ik heb hier nog een slof liggen parliamentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
gvd peuken zijn op, nu moet ik weer gaan kloten met zo'n peukenklikdingmachientje
Godquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app alleen maar met 3 mensen eigenlijk
wat is parliamentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een slof liggen parliament
dus je kan je nakkie er ook in doen
nee heb wel smartphone, maar ik vind het wel chill om gewoon volledig offline te zijn als ik niet achter mn pc zit.quote:
kan toch gewoon niet reagerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee heb wel smartphone, maar ik vind het wel chill om gewoon volledig offline te zijn als ik niet achter mn pc zit.
Nou ja, op spotify na dan, maar goed
:$ poolse sigaretten zo te zien?quote:
alsof je 24/7 met ze whatsapptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
Dat is waar. Godquote:
met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rooktquote:
ja, maar ik kan het ook gewoon niet installerenquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |