Vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had wel goede grap al zeg ik het zelf
True dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag moest je nog lachen om mijn opendeurgrapjes in zeer zijn topic
grgrquote:
Ja, doeiquote:
de grap is er nu wel een beetje vanafquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al is ook dat een behoorlijke open deur.
Tomaten?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij een grap draait het om het momentum, dat mist hier, derhalve waag ik mij niet aan zulks
het gaat niet om de grap daarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
de grap is er nu wel een beetje vanaf
watquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het gaat niet om de grap daar
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar je zei het zelf al hè: laagopgeleide pauper (ofzo)
zolang die laagopgeleide mensen geen uitspraken doen over overleden wereldvoetballers uit Nederland heb ik geen problemen met zequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zolang die laagopgeleide mensen geen uitspraken doen over overleden wereldvoetballers uit Nederland heb ik geen problemen met ze
ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
k weenie wat voor muziek ik op moet zetten
ja, doe dat eensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal ik jou eens een schitterend plaatje voorstellen?
wist het gewoonquote:
O, voetbalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zolang die laagopgeleide mensen geen uitspraken doen over overleden wereldvoetballers uit Nederland heb ik geen problemen met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |