oh, helaasquote:
wat ken je me toch goedquote:
Actie ondernemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfreflectie leidt tot inzicht
hehehequote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken je zo langzamerhand beter dan je vriendin
we hebben niet allemaal zo'n fantastische werkethos in ons bloed zittenquote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal zo'n fantastische werkethos in ons bloed zitten
Netjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
al anderhalf maand sabattical
lekker man, geniet ervanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Kapot saai man. Weet niet hoe mensen dat langer volhouden.quote:
laten we het platonisch houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook betere bedpartner voor je zou zijn
bah wat ordinair.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook betere bedpartner voor je zou zijn
Beetje FOK!ken, beetje druksen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapot saai man. Weet niet hoe mensen dat langer volhouden.
ik ook niet, verveel me kapot, maar verveel me minder dan dat ik zogenaamd hard bezig ben voor een baas of studiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapot saai man. Weet niet hoe mensen dat langer volhouden.
WW?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Zelfs FOK! word saai na anderhalf maand op topniveau posten.quote:
Het is sowieso echt compleet uitgestorven hier tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs FOK! word saai na anderhalf maand op topniveau posten.
zeker als mensen ineens bepalen niet meer tegen je te pratenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is sowieso echt compleet uitgestorven hier tegenwoordig.
Polish geneticsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verveelde me vandaag zo erg, dat ik even het gekke idee had om even 2 weken beetje te gaan beunen in de bouw ergens.
Dus jij bent Godquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee doe niet aan die uitkering ding.
amateurquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeker als mensen ineens bepalen niet meer tegen je te praten
Die hoeft niet te werken en heeft geen uitkering, toch?quote:
Cool, ik ben God.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die hoeft niet te werken en heeft geen uitkering, toch?
God heeft ook geen geld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die hoeft niet te werken en heeft geen uitkering, toch?
Het bewijs stapelt zich opquote:
Maar jij bent nog klein en schattigquote:
heb excuses aangeboden in DMquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
oh hoe was je fittie met bradster eigenlijk nog afgelopen fielaks
ah, tofquote:
Waar zou hij jouw excuses aanbieden?quote:
Jij bent gewoon een klaploper, maar je komt er mee wegquote:
heb ik al zovaak gedaan maar je moet ff je nummer geven anders kan ik je nooit unblockenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:56 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een klaploper, maar je komt er mee weg
lachen tochquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
snap echt niet waarom je met FOK!kers zou willen whatsappen
ben blij dat ik van jullie af ben als ik mijn pc afsluit
Das niet zo slimquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo koekoek. Geluid van mijn laptop klinkt nogal kak sinds ik op 100% muziek heb gedraaid vanmiddag.
Heb je geen externe speakertjes ofzoquote:
Hear Hearquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
ik heb überhaupt geen whatsappquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app alleen maar met 3 mensen eigenlijk
Nee moet ik nog een keer fiksen, misschien nu maar even wat sneller dan ik van plan wasquote:
Ik heb hier nog een slof liggen parliamentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
gvd peuken zijn op, nu moet ik weer gaan kloten met zo'n peukenklikdingmachientje
Godquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app alleen maar met 3 mensen eigenlijk
wat is parliamentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een slof liggen parliament
dus je kan je nakkie er ook in doen
nee heb wel smartphone, maar ik vind het wel chill om gewoon volledig offline te zijn als ik niet achter mn pc zit.quote:
kan toch gewoon niet reagerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee heb wel smartphone, maar ik vind het wel chill om gewoon volledig offline te zijn als ik niet achter mn pc zit.
Nou ja, op spotify na dan, maar goed
:$ poolse sigaretten zo te zien?quote:
alsof je 24/7 met ze whatsapptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
Dat is waar. Godquote:
met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rooktquote:
ja, maar ik kan het ook gewoon niet installerenquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met zo'n hol stuk in het filter waar je sos of pep in kan doen voordat je je peuk rookt
je kunt het ook gewoon in je neus stoppenquote:
ik heb het ook niet bedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon in je neus stoppen
als een vrij man, terwijl jullie allemaal gekluisterd zijn aan jullie schermpjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit uit zenuwen met fylax geappt toen mn zusje werd geboren omdat hij de enige midden in de nacht online was.
(lol)
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is onlinequote:
je snapt dat dit vrij ironisch is hèquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
als een vrij man, terwijl jullie allemaal gekluisterd zijn aan jullie schermpje
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is online
hjbquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt dat dit vrij ironisch is hè
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 153.541 (gemiddeld 129 per dag)
of de rest negeerde mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou denken iemand anders wel te vinden.. maar nee hoor pubertje van 16 is online
Wanneer is je ma uitgerekend?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
volgende keer ga ik weer fylax appen, gewoon voor nostalgias sake.
Ik had dat niet gedaan, maar Fylax is een lieverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |