ja dat matched lekker bij mijn balut die ik zo ga etenquote:
sryquote:
Kquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat matched lekker bij mijn balut die ik zo ga eten
wat leuk voor je zegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en nu begin je zo
alsof ik je al eerder vanavond zo kansloos bezig heb gezien
oja wacht dat heb ik
Ben niet boosquote:
en vervolgens hautain denigrerend, net als eerder op de avondquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat leuk voor je zeg![]()
je hebt mij gezien en je hebt een mening ook![]()
nou ben je er blj mee jongen?
ik vraag je wat, ben je blij met jouw mening over mij?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en vervolgens hautain denigrerend, net als eerder op de avond
mdma werkt natuurlijk nog altijd als een zeer potente stimulant. mss heb je de love niet maar hard ga je toch wel (min tolerantie dan)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat laatste gok ik. Of hij heeft hard zitten gaan op placebo-effect
komt door de drugsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet boos
Waarom ben jij zo'n allemansvriend? Kan toch bijna niet
ik trek itt jou geen vergaande conclusies op basis van een zinquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag je wat, ben je blij met jouw mening over mij?
Ohhhhquote:
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo. Snap wel echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om dat vier dagen achter elkaar te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mdma werkt natuurlijk nog altijd als een zeer potente stimulant. mss heb je de love niet maar hard ga je toch wel (min tolerantie dan)
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh
Misschien moet ik ook maar meer drugs gaan doen
ja dat dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo. Snap wel echt niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om dat vier dagen achter elkaar te doen.
dat deed ik ook niet,ik zei je gelijk al dat, dat dat niet vergaand was maar ja als je dat nu had gelezen...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trek itt jou geen vergaande conclusies op basis van een zin
Ja oké maar sommige users zijn toch tyfusdom of irritantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar nee weenie, tis maar een forum dus ik heb sws aan (zo goed als niemand) echt een hekel. Kan dus makkelijk het ene moment fittie hebben en daarna weer gewoon chill met diegene posten.
Van die mensen die bij een (hardcore) feest door EHBO worden opgehaald omdat ze tegen een muurtje aanzitten en niks meer kunnen behalve hun hoofd laten zakken, beetje kwijlen enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat dusof lkkr 5 pillen en echt als een volslagen mongool erbij staan
hekelnooit man, het gros van de usernames vergeet ik zodra ik ze niet leesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar nee weenie, tis maar een forum dus ik heb sws aan (zo goed als niemand) echt een hekel. Kan dus makkelijk het ene moment fittie hebben en daarna weer gewoon chill met diegene posten.
het eerste heb je dus al niet begrepen zoals wel meer op de avond je boven de pet gingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed ik ook niet,ik zei je gelijk al dat, dat dat niet vergaand was maar ja als je dat nu had gelezen...
bovendien zijn jouw posts de hele dag zuurder dan alien bloed en nu kom je nu janken over mij, donder op man
oh wowquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja oké maar sommige users zijn toch tyfusdom of irritant
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis maar een forum dus ik heb sws aan (zo goed als niemand) echt een hekel. Kan dus makkelijk het ene moment fittie hebben en daarna weer gewoon chill met diegene posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |