als hzaw naast azijn gaat zitten bederft hetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiit, het is HZAW de eeuwig verzuurde citroen
Alleen de KLB SC dan he. Anders wordt het ook een zooitje.quote:
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaarquote:
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alleen de KLB SC dan he. Anders wordt het ook een zooitje.
DP als KLB SC FA en dan 's-nachts bans uitdelen nav uitspraken van overdags. Komen ze de nieuwe dag weer kijken, ban. lol. Lijkt me helemaal prima.
Ik ga je voordragen bij Danny.
Poll: wat is erger?twitter:BurgerKingNL twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 15:30:07Als je bij Burger King wil chillen is 't geen probleem. Want ik heb kip en friet, ik heb kip en friet. http://t.co/qbDJIza2gQ reageer retweet
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetertquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiit, het is HZAW de eeuwig verzuurde citroen
right, ik kom nu naar je toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetert
jawelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaar
[..]
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.
Nog nooit zo'n makkelijke keuze hoeven maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Trollscience het volgende:
Poll: wat is erger?twitter:BurgerKingNL twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 15:30:07Als je bij Burger King wil chillen is 't geen probleem. Want ik heb kip en friet, ik heb kip en friet. http://t.co/qbDJIza2gQ reageer retweet
• de holocaust
• dit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je mods voor en die plaatsen notes, hoef je alleen die te lezen. Nee, ik bedoel als FA.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaar
[..]
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.
nee jij maakt je druk om alles wat iedereen postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetert
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je mods voor en die plaatsen notes, hoef je alleen die te lezen. Nee, ik bedoel als FA.
hmm... die slag is U.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon in Groningen, alsof jij je buiten Brabant durft te begeven
somsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij maakt je druk om alles wat iedereen post
Kom ik alsnog naar je toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dus ook een poosje in brabant gewoond maar ben blij dat ik er weer weg ben hoor
Ja vind je het gek. Tilburg was het toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dus ook een poosje in brabant gewoond maar ben blij dat ik er weer weg ben hoor
WAT IS DAAR OP TEGEN? HEquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Tilburg was het toch?
NEE!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:12 schreef PeZu het volgende:
dp die ene track?
met d en lijntjes ofzo?
paas die link ff plz
die waar hzaw steeds boos van wordt?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:12 schreef PeZu het volgende:
dp die ene track?
met d en lijntjes ofzo?
paas die link ff plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |