5/7 zou stemmenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef Kurovski het volgende:
Zonde van de moeite dat studeren vaak. Waarom mogen domme mensen ook studeren?
Voornamelijk zonde van het geld wat erin is gestoken om dat te mogen.
Waarom? Waarom?
Allemaal vragen.
Stel, je zet een drempel op. Wie gaat dat dan weer bepalen en wie neemt het zaakje af?
Moeilijke zaak allemaal. Geef mij maar DP als dictator.
nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
En domme mensen mogen in principe wel studeren ja, maar die vallen vrij snel af denk ik.
sommige worden zelfs leraarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
En domme mensen mogen in principe wel studeren ja, maar die vallen vrij snel af denk ik.
als hzaw naast azijn gaat zitten bederft hetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiit, het is HZAW de eeuwig verzuurde citroen
Alleen de KLB SC dan he. Anders wordt het ook een zooitje.quote:
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaarquote:
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alleen de KLB SC dan he. Anders wordt het ook een zooitje.
DP als KLB SC FA en dan 's-nachts bans uitdelen nav uitspraken van overdags. Komen ze de nieuwe dag weer kijken, ban. lol. Lijkt me helemaal prima.
Ik ga je voordragen bij Danny.
Poll: wat is erger?twitter:BurgerKingNL twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 15:30:07Als je bij Burger King wil chillen is 't geen probleem. Want ik heb kip en friet, ik heb kip en friet. http://t.co/qbDJIza2gQ reageer retweet
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetertquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
shiiiiiiiiiiiiiiit, het is HZAW de eeuwig verzuurde citroen
right, ik kom nu naar je toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetert
jawelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaar
[..]
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.
Nog nooit zo'n makkelijke keuze hoeven maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Trollscience het volgende:
Poll: wat is erger?twitter:BurgerKingNL twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 15:30:07Als je bij Burger King wil chillen is 't geen probleem. Want ik heb kip en friet, ik heb kip en friet. http://t.co/qbDJIza2gQ reageer retweet
• de holocaust
• dit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je mods voor en die plaatsen notes, hoef je alleen die te lezen. Nee, ik bedoel als FA.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn ze dus toch niet te dom blijkbaar
[..]
Nee dank je, dan moet ik al deze shit helemaal geen lezen.
nee jij maakt je druk om alles wat iedereen postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maak me iig niet zo druk wat een beginnend docentje op het internet roeptoetert
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je mods voor en die plaatsen notes, hoef je alleen die te lezen. Nee, ik bedoel als FA.
hmm... die slag is U.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon in Groningen, alsof jij je buiten Brabant durft te begeven
somsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij maakt je druk om alles wat iedereen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |