Het maakt je statistiekje wel behoorlijk ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat waren uiteraard allemaal zeer devote katholieken
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bent simpelweg te light weight Jimmy... ik ga m'n tijd niet verdoen hieraan.
En weer een valse bewering. Ik zei ondersteunen en accomoderen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:52 schreef PeZu het volgende:
waar staat die lijst dan? ik zie niet dat vrijwel aartsbischoppen het nazi regime ondersteunde en het er mee eens waren?
Beide campagnes gespeeld en in allebei zuigen de eindes echt dikke vette berenballen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:47 schreef Drug het volgende:
Die PS Store sale is wel goeie. BF:Hardline en FarCry 4 zijn beide perfecte campaign voor mij
In elk geval niet door te geloven wat een bejaarde maagd die een niet bestaande god representeert allemaal uitkraamt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je een academische opleiding genoten, Jimmy? Heb je enig idee hoe academisch onderzoek wordt verricht?
ik beweer niet dat jij dat zegt jj te letterlijke letterneukerquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En weer een valse bewering. Ik zei ondersteunen en accomoderen.
Kun je gewoon een antwoord geven? Laat je persoonlijke vendetta even voor wat het is en vertel ons in hoeverre je bekend bent met het doen van academisch verantwoord onderzoekquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In elk geval niet door te geloven wat een bejaarde maagd die een niet bestaande god representeert allemaal uitkraamt.
Ja, jij stelt consequent mijn beweringen anders voor dan ik ze doe, dat is een hele slechte manier van discussieren.quote:
hbo docentenopleiding is die mee bezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je een academische opleiding genoten, Jimmy? Heb je enig idee hoe academisch onderzoek wordt verricht?
Ver genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je gewoon een antwoord geven? Laat je persoonlijke vendetta even voor wat het is en vertel ons in hoeverre je bekend bent met het doen van academisch verantwoord onderzoek
Kennelijk niet... Ben je bekend met betrouwbaarheid, validiteit?quote:
je bent zelf de slechtste manier communiceren ooit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, jij stelt consequent mijn beweringen anders voor dan ik ze doe, dat is een hele slechte manier van discussieren.
Jawel, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk niet... Ben je bekend met betrouwbaarheid, validiteit?
Ironisch dat je dan met zo'n belabberde zin komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent zelf de slechtste manier communiceren ooit.
dat niet snappen, hou op dude hou opquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ironisch dat je dan met zo'n belabberde zin komt.
trustenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |