Wtf, veel te ingewikkeldquote:
Ik ben elke dag al op de coolsingelquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe ik alleen als NL wint heb ik tegen Pascalus gezegd
Dat snap ik, maar als winnaar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Makkelijk top 10 met 2 vingers in de neus.
Ik sluit het niet uit, maar ze hebben een redelijke kans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als winnaar?
Ik denk weer net niet.
Ownee, wij gingen al naar het parkquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar ze hebben een redelijke kans.
Mag ik dan achterop je bagagedrager?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ook ja, Zuiderpark > Coolsingel zo gedaan
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mag ik dan achterop je bagagedrager?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb door vanavond m'n gemiddelde postcount per dag opgekrikt van 7 naar 8
Gaaf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb door vanavond m'n gemiddelde postcount per dag opgekrikt van 7 naar 8
Ja.quote:
België is gevaarlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een scenario waarin DB als zevende moet en die heel lang tof blijft bij het grote publiek, en dat België als laatste moet en dat het publiek uiteindelijk daar voor gaat vanwege de positieve vibe.
Nu nog volhoudenquote:
No way dat België twee keer als laatste magquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een scenario waarin DB als zevende moet en die heel lang tof blijft bij het grote publiek, en dat België als laatste moet en dat het publiek uiteindelijk daar voor gaat vanwege de positieve vibe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |