Je staat onder me. Wat loop jij nou weer te lachen? He, wat loop jij nou weer te lachen?quote:
Nu heb ik jou wel ingehaald.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je staat onder me. Wat loop jij nou weer te lachen? He, wat loop jij nou weer te lachen?
Dat interesseert me echt geen reet. Mani voorblijven is where it's at, zoals ik gisteren al zei.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je staat onder me. Wat loop jij nou weer te lachen? He, wat loop jij nou weer te lachen?
Bedoel je JoseBeenN1fan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Zo, ik sta nu 23ste bij sportpools. Wat een topdag. En wat een waardeloze dag voor mijn valse stiefzus.
Je vergeet te vermelden dat Ricco_de_echte hier boven staat.quote:
60.000 euro boven me. Die wordt morgen opgepeuzeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat Ricco_de_echte hier boven staat.
Riccardo Riccō schijnt daadwerkelijk achter dat account te zitten.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou toevallig wel ja! Wist je dat hij 3 dagen geleden nog 4de stond?quote:
Onder de gordel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet meer zo'n uitglijder meegmaakt sinds Givaria onderuit ging in Milaan San Remo.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet meer zo'n uitglijder meegmaakt sinds Givaria onderuit ging in Milaan San Remo.
of over de valpartijen van Keldermerckxquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo kan ik ook ontelbare grappen maken over Gesink die onderuit ging toen hij op weg was om de Vuelta te winnen, maar zo zit ik niet in elkaar.
Voetbalzone ziet ons nooit meer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef TheArt het volgende:
3e in het algemeen klassement na een 17e plek vandaag![]()
Jammer van Ulissi en Nibali de faalhazen. Verder had ik Fuglsang, Tartaar, Dumoulin, Chaves, Majka, Piti en Kruijswijk, dus wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |