hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe hij het ook deed, hij wist/weet er iig mee om te gaan
Alleen is die er niet meer voor de rugdekkingquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar ben ik met Bosz ook wel een beetje bang voor, kwaliteiten heeft ie wel als voetbaltrainer maar denk dat ie uiteindelijk door de druk rare dingen gaat doen. Heeft wel het voordeel dat ie wel goed viel bij Cruijff schijnt het, die vond 'm blijkbaar prima bij Ajax passen las ik ergens.
Jordiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen is die er niet meer voor de rugdekking
Ja Jonk liet wat teveel zijn oren hangen naar die gastenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:08 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze opeens met Jonk op de proppen komen. Gaat niet gebeuren natuurlijk, al lag het probleem volgens mij veel meer bij theoretici als Jongkind dan bij Jonk zelf.
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Huh? Alsof alle PSV'ers tegen Bosz zijn? Volgens mij is Bosz juist breed (relatief) geliefd als trainer.
Je trolls worden met de dag slechter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bosz is een prima trainer. Speelt verzorgd voetbal en wil altijd aanvallen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, ook omdat hij waarschijnlijk snel de boel aan het schijten heeft daar en dat is altijd om te smullen bij Ajax.
Typerend dat hij na weken van afwezigheid na de 0-2 in Eindhoven het topic weer heeft gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je trolls worden met de dag slechter.
Het is dan ook geen troll. Het karakter van Bosz gaat 100% zeker botsen met wat er al bij Ajax rondloopt aan 'mannetjes'.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben wel voorstander van Bosz. Onder Frank is de lol van het kijken naar Ajax wel aardig verdwenen. Veel andere realistische opties zie ik ook niet eigenlijk afgezien van vd Brom.
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.
Bosz zie ik graag. Ben even helemaal klaar met het speculeren over kampioen worden of niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou Bosz persoonlijk de beste optie vinden, mits hij geinteresseerd is. Van den Brom word niks. Die heeft in België laten zien te licht te zijn voor de top. Bij AZ is alles leuk en aardig. 2-0 winnen van een topclub dan ben je een toptrainer, als je dan 0-2 verliest van Excelsior dan 'kan dat gebeuren, want wij zijn geen PSV of Ajax'. Bij Ajax is dat wat anders.
Hendrie Krüzen zal hij wel willen meenemen. Die hebben samen Heracles, Vitesse én Maccabi gecoacht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik zou Laudrup wel een interessante optie vinden. Het is zowel een out- als insider voor de club, hij is ervaren en een mooi uithangbord voor de club.
Andere buitenlandse coaches zijn allemaal eigenlijk geen optie, op misschien Martinez na.
Het zal Bosz wel gaan worden, maar ik ben benieuwd wie hij mee wil nemen. Daar de bank eigenlijk al door Bergkamp en Spijkerman bezet is.
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup en Ajax mogen elkaar niet meer zo (rechtszaak die nog loopt)
http://www.volkskrant.nl/(...)or-rechter~a3450337/quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; die liggen juridisch toch nog met elkaar in de clinch?
HAHAHHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Daar hoef je me dan niet voor te quoten, dat zie je dan wel aan mijn UI
Daar ben ik me van bewust. Neemt niet weg dat dat dan gelijk opgelost kan worden, de mensen waarmee hij als trainer te maken zou krijgen staan ver van Ajax N.V. af. Ik kan me niet voorstellen dat het hierop stukloopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk haalt Overgod Kostic op bij het gedegradeerde Stuttgart
Laudrup heeft geen adres.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |