halloquote:
Niets bijzonders, gewoon weer een verplicht nummertje.quote:
dit is een actquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/357208
wtf??????
wel knapquote:
Als je ooit wat tonnetjes te veel hebt liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
wel knap
ben benieuwd hoe hij dat doet
hahaha wie weet ooitquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ooit wat tonnetjes te veel hebt liggen.
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden benquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zou ik wel een keer naar zo'n goochelshow willen gaan.
Ja als dat ze niet lukt zijn het gewoon slechte goochelaars.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden ben
Ja, jij gaat naar ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar dat je weet dat je belazerd aan het worden ben
zit hij daar danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu heeft nog geen selfie in Noorwegen gestuurd
doet ook pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
God, mensen op FB zijn nog steeds bezig over Ajax
Meeste grappen zijn wel van een basisschool niveau flauw helaasquote:
moest daar ook wel om lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste grappen zijn wel van een basisschool niveau flauw helaas
Vind deze wel echt prachtig
Blijft wel apart ja dat minderwaardigheidscomplex daarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
moest daar ook wel om lachen
alleen in Brabant slaan ze een beetje door met Ajax belachelijk maken
heb je geen ventilator?quote:
Benauwd manquote:
en dan klagen dat Studio Voetbal t alleen maar over Ajax heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft wel apart ja dat minderwaardigheidscomplex daar
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop een airco als dit je al parten speelt.
Geen airco, geen ventilator.quote:
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen airco, geen ventilator.
Wel klagen.
Wat een passieve houding.
Daar hadden ze wel gewoon een puntquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
en dan klagen dat Studio Voetbal t alleen maar over Ajax heeft
ze hebben t zelf ook alleen maar over Ajax
Omdat die dingen bijna gratis zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.
overdag is het toch ook warmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ventilator kopen voor die ene paar nachten dat het warm is.
Jawel, al vind ik het hier ook wel prima hoor. Katjes zijn wel leuk om weekje bij je te hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
heb je zin om weer naar arnhem te gaan fokkie
Komt omdat verder niemand zin heeft om daar te zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel gewoon een punt
Studio Voetbal was een aanfluiting, Jan Mulder die beweerde dat het eigenlijk wel ex aequo was door het verschil van 2 puntenLachwekkend dat die man nog een podium krijgt
Ja is wel fijn om weer op je eigen plek te zijn lijkt mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, al vind ik het hier ook wel prima hoor. Katjes zijn wel leuk om weekje bij je te hebben
En stuk luxer huisje natuurlijk dan waar ik woonWeinig mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |