Je huis, of de sc?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Ja weet niet goed, maar voel me hier gewoon zó niet prettig meer.
ja tuurlijk hahaquote:
Oh wat raar dan dat het niet wilde mengen. Ging hier prima na een paar minuutjes met de garde.quote:
oh daar heb ik het geduld niet voorquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh wat raar dan dat het niet wilde mengen. Ging hier prima na een paar minuutjes met de garde.
Zijn soms geen dingen die je kan aanwijzen helaas he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Kan niets aan deze dag benoemen dat kut is en toch voelt het als een kutdag. :$
Ik word dan altijd zo boos omdat het nergens op slaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn soms geen dingen die je kan aanwijzen helaas he.
ja maar dat slaat nog minder ergens opquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word dan altijd zo boos omdat het nergens op slaat.
Weet ik, en ook dat maakt me boos.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat slaat nog minder ergens op
Dus daar ga je nu mee stoppenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, en ook dat maakt me boos.
Daar had ik ook vaak last van tot ik dit leerdequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, en ook dat maakt me boos.
Ja ik ga wel minder zeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus daar ga je nu mee stoppen. Loop rondje buiten, of zeg even dat je tien minuten boos mag zijn en dan klaar. Maak er iets van
Ga wel weer kijken ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Over drie kwartier Eurovision, heb je zin in?
Nee schatje, ik vraag niet van je dat je minder zeurt. Je valt mij ook absoluut niet lastig hiermee, ik vind het enkel vervelend voor jezelf en dan maar je mond houden is niet wat ik bedoel of zou willenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga wel minder zeuren.
[..]
Ga wel weer kijken ja.
Hopelijk Belgie in de finale.
Maar het is zo moeilijk om te stoppen met boos zijn omdat het al je concentratie opeist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee schatje, ik vraag niet van je dat je minder zeurt. Je valt mij ook absoluut niet lastig hiermee, ik vind het enkel vervelend voor jezelf en dan maar je mond houden is niet wat ik bedoel of zou willen
Ja, daarom misschien even eruit proberen te stappen? Als je boos bent achter je laptop, ja ik blijf dan boos zolang ik achter laptop zit maar als ik dan even ga wandelen dan is het wel snel over omdat ik vaak nisk heb om boos te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om te stoppen met boos zijn omdat het al je concentratie opeist.
Het is al minder denk ik. :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom misschien even eruit proberen te stappen? Als je boos bent achter je laptop, ja ik blijf dan boos zolang ik achter laptop zit maar als ik dan even ga wandelen dan is het wel snel over omdat ik vaak nisk heb om boos te zijn.
Of ja nouja, probeer iets? Ijsje kopen
Waterijsjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waterijsjesoke ik ga ook nog even snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |