Het zijn ook niet de meest effectieve dingen, maar hoe vaak zie je een raam openstaan met een slang eruit en er komt meer warme lucht binnen dan er lucht gekoeld word. Plak dan op zijn minst een vuilniszak over het gat.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de meest effectieve dingen, maar hoe vaak zie je een raam openstaan met een slang eruit en er komt meer warme lucht binnen dan er lucht gekoeld word. Plak dan op zijn minst een vuilniszak over het gat.
Wat er mis gaat is dat alle lucht die hij eruit blaast via elke kier weer aanzuigtquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Het geeft wel te denken dat iedereen gewoon zo'n schertsapparaat legaal kan aanschaffen maar dat men over het gebruik en over wat het eigenlijk presteert in het ongewisse wordt gelaten.
Zo'n ding presteert slecht. Wegens de omstandigheden maar ook omdat het op de manier waarop zo'n ding werkt niet kan: hij staat in de ruimte en blaast zijn "gevangen" warmte aan de achterkant uit in de ruimte. Ergens gaat er dan iets mis...
Een airco met al haar warmte-generende delen hoort buiten.
Ergo: zij is een schatje. En het zijn k*t apparaten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef hottentot het volgende:
dan zette de vrouw hem voordat ik thuis kwam aan,
Of bij je moeder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is alleen als hij bij domme mensen staat.
Gepruts. Dat was mijn punt. Ideaal wordt het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef hottentot het volgende:
Plak dan op zijn minst een vuilniszak over het gat.
Het zijn ook gewoon geen ideale apparaten, maar als je er al één gebruikt probeer het dan zo goed mogelijk te doen. En als je zo'n ding alleen gebruikt om een paar keer per jaar een slaapkamer of woonkamer iets behaaglijker te krijgen dan wil het prima, heb je zo'n ding echt wekenlang aanstaan dan kun je veel beter wat meer uitgeven voor een goede voorziening.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Gepruts. Dat was mijn punt. Ideaal wordt het niet.
Correct, maar zelfs als je je raam rond de buis afdicht (wat ik natuurlijk doe) hou je het probleem dat een mobiele airco warme lucht van elders je kamer in trekt, dus zoveel zal dat afdichten vaak niet eens helpen. Maar ik denk dat ik daar nu wat op gevonden heb: ik heb in mijn appartement een kast waar een 'geheim' luik in zit, dat toegang biedt tot een schacht met buizen en kabels die door het hele complex lopen. Als de zomer losbrandt en het 'airco-weer' wordt, ga ik dat luik openzetten, zodat die aangezogen lucht eerst door de hele binnenkant van het gebouw moet, waar het altijd lekker koel blijft. Dan wordt het hele gebouw dus mijn aircoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:10 schreef hottentot het volgende:
Het zijn ook gewoon geen ideale apparaten, maar als je er al één gebruikt probeer het dan zo goed mogelijk te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |