ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
We hebben hier al ruzie laat staan irl
doe het niet elan ze speelt met je hartquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzo
gadver dat ziet er goor uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren mochten wij meewerken aan het huwelijksaanzoek van een van onze vaste klanten. Na deze frikandel speciaal kon hij natuurlijk geen nee zeggen. Heel veel geluk samen en een mooie bruiloft gewenst!
Ama`s vriend heeft haar te huwelijk gevraagd denk ik
wat ga je zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen voor 3e keer air asia bellen jongs
Bahquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren mochten wij meewerken aan het huwelijksaanzoek van een van onze vaste klanten. Na deze frikandel speciaal kon hij natuurlijk geen nee zeggen. Heel veel geluk samen en een mooie bruiloft gewenst!
Ama`s vriend heeft haar te huwelijk gevraagd denk ik
Als we poosje wat serieuzer praten ben je terughoudend en nu opeens wel, wil je Facebook en wat al niet, toevallig wil Tjacka dat ook. Vind ik nogal vaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzo
wat heb je dr gegeven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag was onze schoonmaakster er echt voor de aller laatste keer, jongens.
Waarom gaat ze weg. Is toch lekker man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag was onze schoonmaakster er echt voor de aller laatste keer, jongens.
Ja, weet niet precies. Heb niet geregeld.quote:
ze krijgt baby en ze gaat terugverhuizen naar polenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom gaat ze weg. Is toch lekker man.
Buitenhuisje voor je buitenvrouw tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En om nu elke week vliegtickets te moeten bekostigen als omkostenvergoeding gaat wat ver.
Heb je al een andere dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En om nu elke week vliegtickets te moeten bekostigen als omkostenvergoeding gaat wat ver.
Nee. Ben toch juni/juli in zn geheel weg bijna.quote:
Ik strijk juist alles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef Elan het volgende:
Ik vind schoonmaken niet eens zo heel vervelend eerlijk gezegd.
Alleen strijken en wassen laat ik doen.
Daarom moet je er ook een hebben waar je beetje klik mee hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
Wij hadden thuis alleen schoonmaakster toen mijn moeder chemokuur had
mocht die vrouw niet echt pff
Deed jij huishouden niet gewoon of was je klein toen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
Wij hadden thuis alleen schoonmaakster toen mijn moeder chemokuur had
mocht die vrouw niet echt pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |