Ik straks naar borrel met mensen waar ik HELEMAAL niets mee heb.quote:
waarom ga je danquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik straks naar borrel met mensen waar ik HELEMAAL niets mee heb.
oooohquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sociale verplichtingen als verloofde helaas.
Lekker. beetje goed?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zakelijke lunch bij de Japanner aan het IJ.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik straks naar borrel met mensen waar ik HELEMAAL niets mee heb.
coolquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zakelijke lunch bij de Japanner aan het IJ.
Ja enorm want je staat er een beetje bij omdat mn vriendin daar een beetje moet netwerken met studievereniging en weet ik het. Ik heb er feitelijk gezien niets te zoeken, buiten dat ik er wel heen moet.quote:
Meestal tref je wel wat gelijkgestemden die in hetzelfde schuitje zitten toch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja enorm want je staat er een beetje bij omdat mn vriendin daar een beetje moet netwerken met studievereniging en weet ik het. Ik heb er feitelijk gezien niets te zoeken, buiten dat ik er wel heen moet.
Dan was drank echt een uitkomst, vooral als het onbeperkt werd aangevoerd.
Ja, daarom ook sigaartje mee voor op balkon of rookruimtequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal tref je wel wat gelijkgestemden die in hetzelfde schuitje zitten toch.
lekker hygienisch die tenten ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste keer man.
Wagamama heet het, schijnt wel goed te zijn.
Vind jij ook dat de F-Side zichzelf erg belangrijk vind?quote:
f-side zijn een stel bejaarden die een keer rond zes planken moet gaan liggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij ook dat de F-Side zichzelf erg belangrijk vind?
Ik snap dat ook nooit zo nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:50 schreef Nouri het volgende:
peter bosz is gewoon goede trainer
boeit mij het nou dat zijn hart bij een subtopper ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |