Normaal is dat een depressieve gedachte maar in dit geval hoop je eigenlijk dat het zo is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het maakt geen reet uit, andere krachten bepalen het.
Daarom.quote:
Ik denk dat-ie kansloos is tegen Hillary Clinton. Peilingen zeggen doorgaans niet zo veel, kijk maar naar de PVV die telkens op zijn bek gaat na hoog te hebben gestaan in de peilingen omdat mensen in het stemhokje wel nadenken over de toekomst van ons land. Dat zal met die Amerikanen niet anders zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Die man wordt president. Zei ik vorig jaar al en werd toen voor gek verklaard, maar goed, excuses in drievoud in mijn DM en we praten er niet meer over.
De PVV behoort anders nog steeds tot de grootste partijen van Nederland. Dus termen als op je bek gaan is weer het bekende linkse gekrakeel. Reken maar dat dit keer wel veel kiezers PVV stemmen dankzij het wanbeleid van dit kabinet. Nederlanders zullen niet meer stemmen op pro-Europese partijen die Nederland in de uitverkoop hebben gezet ten gunste van veelal islamitische buitenlanders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:10 schreef Copa het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie kansloos is tegen Hillary Clinton. Peilingen zeggen doorgaans niet zo veel, kijk maar naar de PVV die telkens op zijn bek gaat na hoog te hebben gestaan in de peilingen omdat mensen in het stemhokje wel nadenken over de toekomst van ons land. Dat zal met die Amerikanen niet anders zijn.
Trump heeft ook met senaat te maken en hier in NL wil geen enkele partij met PVV regeren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV behoort anders nog steeds tot de grootste partijen van Nederland. Dus termen als op je bek gaan is weer het bekende linkse gekrakeel. Reken maar dat dit keer wel veel kiezers PVV stemmen dankzij het wanbeleid van dit kabinet. Nederlanders zullen niet meer stemmen op pro-Europese partijen die Nederland in de uitverkoop hebben gezet ten gunste van veelal islamitische buitenlanders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)adert_Clinton__.html
Tegenstanders van Trump willen maar niet leren. Trump zal Hillary vermorzelen. Trumps populariteit groeit als kool en feitelijk is het al een gelopen race te noemen. Donald Trump wordt de volgende president van de Verenigde Staten van Amerika.
Een cordon sanitair rondom de PVV is onhoudbaar indien de PVV de grootste word. Uiteindelijk kan men niet meer rondom Wilders heen. Zeker met de huidige actualiteiten die de PVV geen windeieren legt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trump heeft ook met senaat te maken en hier in NL wil geen enkele partij met PVV regeren.
Hoe gaat het met democratie in PVV?quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een cordon sanitair rondom de PVV is onhoudbaar indien de PVV de grootste word. Uiteindelijk kan men niet meer rondom Wilders heen. Zeker met de huidige actualiteiten die de PVV geen windeieren legt.
Het gaat nu tussen Trump en Clinton. Trump heeft gewoon de beste kaarten. Clinton draagt een verleden met zich mee wat het campagneteam van Trump zal uitspelen.
De PVV is een eenmanspartij. Volkomen legaal binnen de Nederlandse politiek. Dus daarover hoeven we niet te zeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gaat het met democratie in PVV?
Trump roept veel maar gaat helemaal niks voor elkaar krijgen.
Geert heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 05:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
De PVV is een eenmanspartij. Volkomen legaal binnen de Nederlandse politiek. Dus daarover hoeven we niet te zeuren.
Trump krijgt niks voor elkaar? Het feit dat Trump al zijn republikeinse tegenstanders ver achter zich liet en staat na staat won zegt toch echt iets anders. Ook het gegeven dat Trump in de polls gelijk staat met Clinton. O ja, het waren toch slechts een handvol blanke laag opgeleiden Amerikanen die op Trump stemde? Zo zie je maar, linkse stront is universeel. Tijd om de stoep schoon te spuiten.![]()
Dat roepen zijn tegenstanders al vanaf het begin. Tevergeefs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 06:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geert heeft gelijk
Donald probeert hetzelfde maar gaat van koude kermis thuiskomen.
Van mij mag ie, die Clinton muts is ook kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat roepen zijn tegenstanders al vanaf het begin. Tevergeefs.
Trump neemt het ook niet bepaald nauw met de waarheid, feiten of andere ongemakkelijkhedenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Tja als de andere kandidaat een leugenaar is en de FBI haar onderzoekt... Daar zou ik ook niet zo snel op stemmen.
Trump it is.
Klopt, maar wat Clinton doet is toch wel een paar keer erger.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trump neemt het ook niet bepaald nauw met de waarheid, feiten of andere ongemakkelijkheden
Die heeft vast nog wel wat lijken in de kast liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Tja als de andere kandidaat een leugenaar is en de FBI haar onderzoekt... Daar zou ik ook niet zo snel op stemmen.
Trump it is.
Veel mensen zullen dit wel hopen, denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft vast nog wel wat lijken in de kast liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |