abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 12 mei 2016 @ 03:27:29 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_162109119
NEW YORK - De steun voor Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten groeit. De Republikeinse kandidaat, die in de voorverkiezing nog geen meerderheid heeft maar ook geen concurrentie, is Hillary Clinton in de jongste peiling van Reuters/Ipsos dicht genaderd. De nieuwe cijfers beloven een spannende strijd 8 november, wanneer de Amerikanen bepalen wie Barack Obama opvolgt in het Witte Huis.

Clinton, die ook nog wat Democratische afgevaardigden achter zich moet krijgen om Bernie Sanders te verslaan, zou kunnen rekenen op 41 procent van de stemmen. Trump doet met 40 procent nog maar amper voor haar onder. De overige kiezers hebben nog geen besluit genomen.

De onderzoekers peilden de mening van 1289 stemgerechtigden. De steekproef heeft een foutmarge van 3 procent. De opmars van Trump, die ver achterstond toen hij nog tegenstanders had, is significant.

Heerlijk. Ha ha ha. :D *O* :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162109134
Ach ja, veel Amerikanen willen ook gewoon eens wat nieuws. Maar ik denk dat The Donald zelf ook niet had verwacht zo ver te komen. Maar of hij nou wint of niet, hij vult wel mooi z'n zakken met die campagne van hem.
pi_162109197
Die man wordt president. Zei ik vorig jaar al en werd toen voor gek verklaard, maar goed, excuses in drievoud in mijn DM en we praten er niet meer over.
pi_162109206
Het maakt geen reet uit, andere krachten bepalen het.
  donderdag 12 mei 2016 @ 04:21:37 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162109210
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het maakt geen reet uit, andere krachten bepalen het.
Normaal is dat een depressieve gedachte maar in dit geval hoop je eigenlijk dat het zo is.

Een wereldvreemde narcist die in zijn eigen reality-show leeft of een machtsbeluste sociopaat die zich als mens voordoet. Ik zie ze er beide voor aan een wereldoorlog te beginnen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162109213
Obama, Change.
pi_162109216
Weinig.
  donderdag 12 mei 2016 @ 04:37:35 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162109225
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Obama, Change.
Daarom.

Pas geleden een artikel dat Lockheed de productie van Hellfire missiles amper kan bijhouden. Zo hard jaagt de nobelrpijs voor vrede ze er door.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162109256
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Die man wordt president. Zei ik vorig jaar al en werd toen voor gek verklaard, maar goed, excuses in drievoud in mijn DM en we praten er niet meer over.
Ik denk dat-ie kansloos is tegen Hillary Clinton. Peilingen zeggen doorgaans niet zo veel, kijk maar naar de PVV die telkens op zijn bek gaat na hoog te hebben gestaan in de peilingen omdat mensen in het stemhokje wel nadenken over de toekomst van ons land. Dat zal met die Amerikanen niet anders zijn.
pi_162109290
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:10 schreef Copa het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie kansloos is tegen Hillary Clinton. Peilingen zeggen doorgaans niet zo veel, kijk maar naar de PVV die telkens op zijn bek gaat na hoog te hebben gestaan in de peilingen omdat mensen in het stemhokje wel nadenken over de toekomst van ons land. Dat zal met die Amerikanen niet anders zijn.
De PVV behoort anders nog steeds tot de grootste partijen van Nederland. Dus termen als op je bek gaan is weer het bekende linkse gekrakeel. Reken maar dat dit keer wel veel kiezers PVV stemmen dankzij het wanbeleid van dit kabinet. Nederlanders zullen niet meer stemmen op pro-Europese partijen die Nederland in de uitverkoop hebben gezet ten gunste van veelal islamitische buitenlanders.

http://www.telegraaf.nl/b(...)adert_Clinton__.html

Tegenstanders van Trump willen maar niet leren. Trump zal Hillary vermorzelen. Trumps populariteit groeit als kool en feitelijk is het al een gelopen race te noemen. Donald Trump wordt de volgende president van de Verenigde Staten van Amerika.
pi_162109303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

De PVV behoort anders nog steeds tot de grootste partijen van Nederland. Dus termen als op je bek gaan is weer het bekende linkse gekrakeel. Reken maar dat dit keer wel veel kiezers PVV stemmen dankzij het wanbeleid van dit kabinet. Nederlanders zullen niet meer stemmen op pro-Europese partijen die Nederland in de uitverkoop hebben gezet ten gunste van veelal islamitische buitenlanders.

http://www.telegraaf.nl/b(...)adert_Clinton__.html

Tegenstanders van Trump willen maar niet leren. Trump zal Hillary vermorzelen. Trumps populariteit groeit als kool en feitelijk is het al een gelopen race te noemen. Donald Trump wordt de volgende president van de Verenigde Staten van Amerika.
Trump heeft ook met senaat te maken en hier in NL wil geen enkele partij met PVV regeren.
pi_162109311
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Trump heeft ook met senaat te maken en hier in NL wil geen enkele partij met PVV regeren.
Een cordon sanitair rondom de PVV is onhoudbaar indien de PVV de grootste word. Uiteindelijk kan men niet meer rondom Wilders heen. Zeker met de huidige actualiteiten die de PVV geen windeieren legt.

Het gaat nu tussen Trump en Clinton. Trump heeft gewoon de beste kaarten. Clinton draagt een verleden met zich mee wat het campagneteam van Trump zal uitspelen.
pi_162109313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een cordon sanitair rondom de PVV is onhoudbaar indien de PVV de grootste word. Uiteindelijk kan men niet meer rondom Wilders heen. Zeker met de huidige actualiteiten die de PVV geen windeieren legt.

Het gaat nu tussen Trump en Clinton. Trump heeft gewoon de beste kaarten. Clinton draagt een verleden met zich mee wat het campagneteam van Trump zal uitspelen.
Hoe gaat het met democratie in PVV?

Trump roept veel maar gaat helemaal niks voor elkaar krijgen.
pi_162109321
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:55 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hoe gaat het met democratie in PVV?

Trump roept veel maar gaat helemaal niks voor elkaar krijgen.
De PVV is een eenmanspartij. Volkomen legaal binnen de Nederlandse politiek. Dus daarover hoeven we niet te zeuren.

Trump krijgt niks voor elkaar? Het feit dat Trump al zijn republikeinse tegenstanders ver achter zich liet en staat na staat won zegt toch echt iets anders. Ook het gegeven dat Trump in de polls gelijk staat met Clinton. O ja, het waren toch slechts een handvol blanke laag opgeleiden Amerikanen die op Trump stemde? Zo zie je maar, linkse stront is universeel. Tijd om de stoep schoon te spuiten. :)
pi_162109326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 05:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

De PVV is een eenmanspartij. Volkomen legaal binnen de Nederlandse politiek. Dus daarover hoeven we niet te zeuren.

Trump krijgt niks voor elkaar? Het feit dat Trump al zijn republikeinse tegenstanders ver achter zich liet en staat na staat won zegt toch echt iets anders. Ook het gegeven dat Trump in de polls gelijk staat met Clinton. O ja, het waren toch slechts een handvol blanke laag opgeleiden Amerikanen die op Trump stemde? Zo zie je maar, linkse stront is universeel. Tijd om de stoep schoon te spuiten. :)
Geert heeft altijd gelijk

Donald probeert hetzelfde maar gaat van koude kermis thuiskomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 06:02:59 ]
pi_162109327
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Geert heeft gelijk

Donald probeert hetzelfde maar gaat van koude kermis thuiskomen.
Dat roepen zijn tegenstanders al vanaf het begin. Tevergeefs.
pi_162109330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat roepen zijn tegenstanders al vanaf het begin. Tevergeefs.
Van mij mag ie, die Clinton muts is ook kut
pi_162109404
South Park was zijn tijd ver vooruit toen ze deze aflevering maakten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:39:52 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162109632
Jullie meningen rondom de PVV zijn machtig interessant, maar volstrekt niet relevant hier.

Hou het een beetje ontopic
Laffe huichelaar
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:44:49 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162109669
Peilingen voor de general election zeggen op dit moment nog niet zoveel, het kan nog alle kanten op. Vergelijk het met de peilingen voor de tweede kamer nu.

Wel denk ik dat Trump lang zo kansloos niet is in de GE als iedereen nu denkt. Mensen hebben niet zoveel met Clinton, die zijn ze inmiddels wel zat. Binnen de democraten doet ze het nog wel oke, beter dan die halve communist. Maar zelfs daar is een deel haar al zat. Laat staan de undecideds.

Daar staat Trump tegenover die grote groepen latino's en vrouwen tegen zich in het harnas jaagt en veel mensen afschrikt. Het wordt een rondje stemmen op wat je het liefst niet wil voor de Amerikanen.
Laffe huichelaar
pi_162109744
Tja als de andere kandidaat een leugenaar is en de FBI haar onderzoekt... Daar zou ik ook niet zo snel op stemmen.

Trump it is.
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:05:25 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162109814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Tja als de andere kandidaat een leugenaar is en de FBI haar onderzoekt... Daar zou ik ook niet zo snel op stemmen.

Trump it is.
Trump neemt het ook niet bepaald nauw met de waarheid, feiten of andere ongemakkelijkheden
Laffe huichelaar
pi_162109820
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Trump neemt het ook niet bepaald nauw met de waarheid, feiten of andere ongemakkelijkheden
Klopt, maar wat Clinton doet is toch wel een paar keer erger.
pi_162109827
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:

Trump it is.
Die heeft vast nog wel wat lijken in de kast liggen.
pi_162109847
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die heeft vast nog wel wat lijken in de kast liggen.
Veel mensen zullen dit wel hopen, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')