Hij gaf bij mij aan dat ik ope 1400 kcal per dag moest zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als ik weer in slechte eetgewoontes terugval wel
Ligt eraan wat je doel isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij aan dat ik ope 1400 kcal per dag moest zittenLIjkt me niet helemaal kloppend toch
heb die van sof doorgegeven aan een erotieklijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Zou nooit telefoonnummers van FOK!kers doorgeven.
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij als enige FOK!ker Braddie zijn telefoonnummer
Had halve kilo per week verliezenquote:
quote:
Morgenavondquote:
voeg mij toe op facebook kut trollquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn dm weer werkt zal ik het bewijs hiervoor aan fikkie overhandigen. Echt flikker ben je waarom doe je zo
oh leukquote:
Tsja, is natuurlijk ook beetje lastig inschatten hoe je je activiteit moet invullen he, aangezien ik niet werk dus dagelijkse inspanning is licht maar train wel 3x per weekquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel belachelijk weinig bewegen.
Mijnes staat op 2700 per dag ofzo op mfp.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, is natuurlijk ook beetje lastig inschatten hoe je je activiteit moet invullen he, aangezien ik niet werk dus dagelijkse inspanning is licht maar train wel 3x per week
Wattan, wilde je chillen?quote:
ja misschienquote:
Wrm wil je dat eigenlijk zo graag.quote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |