RELLENquote:
Ja gezeur is ook wel wat overdreven. Zo erg als in KLB soms zou het hier wel nooit wordenquote:
Ik kan niet eens dm'en is algemeen bekend. Wederom leugen.quote:
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenotquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik werken komende 3 weken ofzo.
Maar ben ook te lam om iets te vinden
wat moet je doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenot
ah joh lekker bezig zijn man beter tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenot
ik heb genoeg te doen voor school maar kan het niet opbrengenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik werken komende 3 weken ofzo.
Maar ben ook te lam om iets te vinden
Ja is 1 keer per week, soort cursus, vroegen ze me vanmorgen voor.quote:
is dit gezeurquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk eens geen gezeur in KLB.. is het hier wel.
Ja, als ze me daardoor beter aan een baan denken te kunnen helpen vind ik het primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
ah joh lekker bezig zijn man beter toch
je kan toch wel dm lezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan niet eens dm'en is algemeen bekend. Wederom leugen.
Wat je in PM stuurt is andere persoon.
WAT LOOP JE DAN TE ZEURENquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ze me daardoor beter aan een baan denken te kunnen helpen vind ik het prima
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Netflipper weet het niet.
Bart ook niet.
Dus zeg jij het maar.
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Amaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Ama
Beetje meedoen toch
Ja die 2 kunnen er wat van. Pfoei.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Ama
Beetje meedoen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |