Voooruitziende blik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma is nog tegen de kanaaltunnel geweest vroeger.
Want dan konden ze ons zo binnenvallen
Weet alleen niet of het voor de banken in Londen allemaal zo fijn is, een eventuele #brexit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is die grootspraak van bange EU-landen ook zo aandoenlijk met boycots tegen het VK.
Ach, de grote spelers zitten er toch zodanig groot in met vastgoed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het voor de banken in Londen allemaal zo fijn is, een eventuele #brexit.
Toch bijna geen verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, mijn oma had het vooral tegen de Fransen hoor.
Zijn er in Engeland dan geen economische critici te vinden die bang zijn voor een brexit? Of komt dat echt allemaal van andere EU-landenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is die grootspraak van bange EU-landen ook zo aandoenlijk met boycots tegen het VK.
Jazeker wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er in Engeland dan geen economische critici te vinden die bang zijn voor een brexit? Of komt dat echt allemaal van andere EU-landen
Dat is niet logisch neequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die gaan dan van een rampscenario uit, en maken hun berekeningen op cijfers als wij geen handel meer zouden plegen met de EU.
Dat is helaas de retoriek van pro-EU politici in welk land dan ook.quote:
Al handel je natuurlijk wel liever met iemand die wel bij je clubje zit met iemand die dat niet zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die gaan dan van een rampscenario uit, en maken hun berekeningen op cijfers als wij geen handel meer zouden plegen met de EU.
En hoe lang blijft dat clubje nog bestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al handel je natuurlijk wel liever met iemand die wel bij je clubje zit met iemand die dat niet zit.
Als er voor dezelfde prijs een deal gesloten kan worden met een EU-lidstaat kiest een land daar eerder voor.
Dat is een andere kwestie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dat clubje nog bestaan.
En dat is ook een beetje de keuze natuurlijk, het is niet zo zwart-wit als wordt gesteld. Dat zelfde geldt voor het vluchtelingendebat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zou liever marginaal willen inleveren dan met deze EU willen doorgaan.
Zie daar ook je antwoord trouwens over de kwestie waarom ze niet zoveel op Hillary schieten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk zijn het toch de bedrijven die het voor het zeggen hebben.
Als de grote bedrijven van VK en Duitsland weer met elkaar willen handelen is het een kwestie van dagen om een verdrag op te stellen.
Dat lijkt me een vrij evident antwoord ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
Zie daar ook je antwoord trouwens over de kwestie waarom ze niet zoveel op Hillary schieten.
Ik ben diep en diep beledigdquote:
ik zou daar blij mee zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben diep en diep beledigd
Ik vind het wel respectvol omdat te onthouden, maarja :squote:
Ik heet Johanquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:02 schreef Nouri het volgende:
ik weet nog de naam van fokkie, sofje, inso, en kauai en jr de rest ben ik vergeten
voeg mij maar toequote:Op donderdag 12 mei 2016 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde als Ajax-speler.
Kun je m'n FB zo vinden
ik kon je toen niet vindenquote:
Nee eerste is goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik kon je toen niet vinden
ga niet weer proberen
veltman en dijks was fout
Hoekig hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ook niet.
Ik zoek ook niet dus dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |