Voor niemand, maar ze moeten je toch op een manier bang maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af voor wie het dan eigenlijk gevaarlijk zou zijn. Want het ziet er niet naar uit dat het veel meer gaat doen dan een paar tientjes meer of minder voor de burger.
Regeringsleiders zouden zich niet zo druk moeten maken om wat hun kiezers van ze denken. Zo houden ze te weinig tijd over voor historische grote projecten zoals de Euro.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euro is werkelijk het meest lachwekkende idee ooit.
Jij linkte laatst een bron dat de Brexit als vrij gevaarlijk werd gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Waarom gevaarlijk dan Inso? Buiten wat politieke verschuivingen veranderd er toch niet heel veel dan?
En oorlogen natuurlijk, veel oorlogen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor niemand, maar ze moeten je toch op een manier bang maken.
Ja. dat ik dat link zegt toch niet dat ik dat denk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij linkte laatst een bron dat de Brexit als vrij gevaarlijk werd gezien
Tusk had wel goed weerwoord tegen Juncker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Regeringsleiders zouden zich niet zo druk moeten maken om wat hun kiezers van ze denken. Zo houden ze te weinig tijd over voor historische grote projecten zoals de Euro.
-Juncker
Ik zeg niet jij dat denkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. dat ik dat link zegt toch niet dat ik dat denk?
En nu geef je zelf aan dat het gevaarlijk is
Mwah, je moest wat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar eindstand is de EU wel het meest lachwekkende project ooit.
Nee hoor.quote:
Had gekund ja, maar dat heeft ook nooit echt goed gewerkt he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je kan ook gewoon sterke individuen hebben die verdragen met elkaar sloten.
Wanneer is het de laatste decennia geprobeerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar dat heeft ook nooit echt goed gewerkt he.
Vanwege een lange historie van conflicten met het continent?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp alleen nooit dat bijna hekel hebben aan lijkt het wel tegen Europa niet van UK, niet eens van de EU maar gewoon dat ze zich ook niet als Europa zien. Hoe komt dat?
Omdat wij niets met veel Europese landen te maken willen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp alleen nooit dat bijna hekel hebben aan lijkt het wel tegen Europa niet van UK, niet eens van de EU maar gewoon dat ze zich ook niet als Europa zien. Hoe komt dat?
quote:Terhandstellingskosten van een geneesmiddel bij een eerste uitgifte met begeleidingsgesprek
Terhandstelling eerste uitgifte met begeleidingsgesprek
Als ze je niet hebben gevraagd of je nog vragen hebt over het medicijn enzo hebben ze iets verkeerd gedaan want dat is wettelijk verplicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]!!!!! Ik heb geen eens een gesprek gehad toen ik bij de apotheek in het ziekenhuis wat ophaalde na de opname. Slim van ziekenhuis, krijgen ze toch geld van Univé.
Maar hebben ook conflicten gehad met andere Europese landen, en Engeland is in vele conflicten ook een bondgenoot geweestquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege een lange historie van conflicten met het continent?
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Nou nee. Maar goed ze kunnen vast wel zien dat ik hem al eerder heb gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze je niet hebben gevraagd of je nog vragen hebt over het medicijn enzo hebben ze iets verkeerd gedaan want dat is wettelijk verplicht.
Goede post dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.
Men blijft toch wel handelen en communiceren met de Britten, we zullen wel moeten.
Hm ja, dat klinkt wel logischquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.
Men blijft toch wel handelen en communiceren met de Britten, we zullen wel moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |