wat betekend dat eigenlijk precies gewoon fuck u of ik doe mn piemel in je vagina? chloro qir ta koene kolofte.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doe wat aan je Nederlands amina koyim
ja net als dat hij expres nederlant schrijftquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zit je nu expres domme fouten met de 'y' te maken dan.
ik stop em in je vagina.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat betekend dat eigenlijk precies gewoon fuck u of ik doe mn piemel in je vagina? chloro qir ta koene kolofte.
o oke wist dat am vagina betkend maar geen idee wat piemel is. jammer dat chloro niet op mn iraanse deel reageert.quote:
Mijn poes is weer kurkdroog thanksquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o oke wist dat am vagina betkend maar geen idee wat piemel is. jammer dat chloro niet op mn iraanse deel reageert.
wel vaak dezelfde, heb de allerlaatste episode nog maar 1 keer gezien, viel tegenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik 1/4 deel van mijn leven heb vergooit aan himym
dat kan ongetwijfeld welquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
come op hier kun je toch niet tegen zijn?
er zijn gelovigen die letterlijk kont likken maar geen varkensvlees want dat mag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ongetwijfeld wel
maar ik weet verder niet echt waar je het allemaal over hebt
ja, en?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er zijn gelovigen die letterlijk kont likken maar geen varkensvlees want dat mag niet.
kont likken mag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er zijn gelovigen die letterlijk kont likken maar geen varkensvlees want dat mag niet.
/carequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |