Sommige broeken van GAP zitten bij mij wel OK. En die kan ik in lengtemaat bestellen bij zalando.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt, maar heb sws moeite iets te vinden. Heb gewoon geen kleding nu. Ik ben te lang en gezien ik nog grote borsten en ook heupen heb ben ik verdwaald in NL.
Jij bent skinnyquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[0/img] Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige broeken van GAP zitten bij mij wel OK. En die kan ik in lengtemaat bestellen bij zalando.
Altijd lol bij kleine mannen. Dan juist hakken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
Naast mij valt het mee. Geen hakken aandoen
Niet gelezen maar bedankt voor je inputquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Om het even over andere verkiezingen te hebben... Rodrigo Duterte, voormalig burgemeester van Davao City op Mindanao, een Islamitische regio in de Filippijnen heeft overtuigend gewonnen en wordt de nieuwe president.
Hij wil korte metten maken met de corruptie in zijn land, iets wat een groot probleem is en waar de bevolking zat van is.
Er zijn wat schandalen over hem, maar ik ben heel benieuwd.
Mindanao is gemengd Islamitisch en Katholiek, zelf is hij katholiek.
Het land wordt geteisterd door natuurrampen en corruptie en het is daardoor moeilijk buitenlandse investeerders te vinden.. Shell doet dit wel met veel succes met het Malampaya project alleen jammer dat Palawan, de regio waar het platform staat er niets van terugziet. Het platform voorziet wel voor 33% voor de electriciteitsvoorziening van Luzon en dat is behoorlijk wat.
Nogmaals, ik ben heel benieuwd wat 'ie ervan gaat bakken.
Als het mis gaat, kiezen mensen extreme types die veel beloven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Nogmaals, ik ben heel benieuwd wat 'ie ervan gaat bakken.
Gewoon naar de Zeeman gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil nieuwe zomerjas maar kan nergens leuke vinden help
Haha kleine mannenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Altijd lol bij kleine mannen. Dan juist hakken.
ik heb wel leukenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil nieuwe zomerjas maar kan nergens leuke vinden help
Mortaxx kan daar zelf ook niets aan doen.quote:
Moest ie maar meer hormomenmelk drinken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mortaxx kan daar zelf ook niets aan doen.
De pasvorm en lengte zijn toch waar je op vast loopt? + gaat gewoon tot maat 48 incl lengtematen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |