Ah oke. Denk dat dat eerder racistisch is dan rechts. Veel van dergelijke lieden zijn ook tegen internationale handel etc. In veel aspecten vergelijkbaar met bijvoorbeeld de antifa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je mist ook weinig verder. Ja weet ik veel, ze denken dat er een of ander complot is om blanke europeanen te vervangen door enge buutnlanders ofzo
http://whitegenocideproject.com/
hier, dit soort shit
ik vraag me eerder af of je je ook niet zo kan gedragenquote:
Jammer dat jij en Crip zo weinig inhoud hebben en zo goedkoop proberen te scoren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als mn kut de Atlantische oceaan zou zijn, had Jimmy 'm drooggelegd
Azkenazi zijn Oost Europees.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o dacht dat je isreliers oost europees noemde.
ik noem ze gwn lekker domrechtsquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ah oke. Denk dat dat eerder racistisch is dan rechts. Veel van dergelijke lieden zijn ook tegen internationale handel etc. In veel aspecten vergelijkbaar met bijvoorbeeld de antifa.
Wat dan natuurlijk ironisch genoeg de marxistische dialectiek bewijst, maar dat terzijde.
als ik nou zeg dt ik chocolate salted caramel cheesecake voor je hebquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb hem wel eens zinnig zien postenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, volgens mij niet, maar dat doet er verder ook niet toe. Was maar voorbeeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb hem wel eens zinnig zien posten
gaat dit over je pikquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
weinig inhoud hebben en zo goedkoop proberen te scoren.
Vind ik totaal niet jammer hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Crip zo weinig inhoud hebben en zo goedkoop proberen te scoren.
Feliquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh thnxquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af of je je ook niet zo kan gedragen
pssss dommiequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Omgggg oja, vergeten.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd bby xo
whehehequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
ik stond voor schut toenet, was aan het meerappen met boss ass bitch en had mn raam naar beneden. opeens zie ik ouder van stage
Etnisch wel. Is ook duidelijk zichtbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
volgens henzelf niet qua afkomst maar van israel naar oe verhuist en weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |