Sla ze met een stokquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
ik ben echt annoyed door kut stage kinderen en hun minecraft obsessie
bijvoorbeeld users als lelijknap die hun hele wereldbeeld baseren op de onderbuik en dubieuze weblogs die over 'white genocide' en zo schrijvenquote:
Ken die user niet. En white genocide in welke context?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
bijvoorbeeld users als lelijknap die hun hele wereldbeeld baseren op de onderbuik en dubieuze weblogs die over 'white genocide' en zo schrijven
das een trollquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
bijvoorbeeld users als lelijknap die hun hele wereldbeeld baseren op de onderbuik en dubieuze weblogs die over 'white genocide' en zo schrijven
vertel dat niet in tel aviv.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die joden zijn gewoon Oost-Europeanen hoor, heeft niks te maken met woestijnvolken.
Je mist ook weinig verder. Ja weet ik veel, ze denken dat er een of ander complot is om blanke europeanen te vervangen door enge buutnlanders ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ken die user niet. En white genocide in welke context?
valt me tegen van je zoals jim al zegt is iran niet goed omdat saudi nog slechter is. vieze fascistisch en intens racistisch land dat vasthout aan vergane vermeende glorie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op hun Israël politiek na goede staat. Gelukkig richten ze zich steeds meer op Saudi Arabië. Dat is de grootste schurkenstaat van deze wereld
Mweh, volgens mij niet, maar dat doet er verder ook niet toe. Was maar voorbeeld.quote:
Als mn kut de Atlantische oceaan zou zijn, had Jimmy 'm drooggelegdquote:
o dacht dat je isreliers oost europees noemde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom shift jij het onderwerp? Je had het over de niet-Israelische joden.
pas als het weer zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
je was toch naar de krullenkapper, pics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |