bedoel de mensen die deel uitmaken van de joodse diaspora, niet dat joden in diaspora moeten blijven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja lekker vervolging overal jwz. progrom hier, kristallnacht daar.
hij zal wss wel even gecashed hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
propedeuse papers op HBO hebben nog meer inhoud
Er zijn nog wel een paar intelligente personen in de kamer. Pieter Omtzigt van het CDA bijvoorbeeld is een integere man.quote:
we moeten twee keer per jaar per lot 100 Kamerleden kiezen. Die mogen dan weekje vergaderen om belangrijke shit te fixenquote:
Zoals die gekkies in Brooklyn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bedoel de mensen die deel uitmaken van de joodse diaspora, niet dat joden in diaspora moeten blijven.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:16 schreef Trollscience het volgende:
alle Partijen zijn kansloos Lings of rechts, levend verbranden of levend verdrinken? kies je wapen
Gemiddeld eens in de 2,7 jaar*quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten twee keer per jaar per lot 100 Kamerleden kiezen. Die mogen dan weekje vergaderen om belangrijke shit te fixen
good goyquote:
je kunt niet ontkennen dat joodse ondernemers grote invloed hrbben gehad op veel terreinen itt andere woenstijniers.quote:
op hun Israël politiek na goede staat. Gelukkig richten ze zich steeds meer op Saudi Arabië. Dat is de grootste schurkenstaat van deze wereldquote:
Ik cuck joodse ondernemers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef zeer het volgende:
ashqolon laat zich cucken door succesvolle joodse ondernemers
Die joden zijn gewoon Oost-Europeanen hoor, heeft niks te maken met woestijnvolken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je kunt niet ontkennen dat joodse ondernemers grote invloed hrbben gehad op veel terreinen itt andere woenstijniers.
silicon vall > tel aviv.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor, Tel Aviv weleens gezien?
Goede staat? WTF.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op hun Israël politiek na goede staat. Gelukkig richten ze zich steeds meer op Saudi Arabië. Dat is de grootste schurkenstaat van deze wereld
ik weet niet eens wat cucken isquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef zeer het volgende:
ashqolon laat zich cucken door succesvolle joodse ondernemers
zoek eens op Rich kids of tehranquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goede staat? WTF.
Omdat SA een belachelijke kutstaat is, is Iran nog niet goed.
is het nieuwe modewoordje van domrechtsquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat cucken is
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat peggen is
Ik laat me bij zulke dingen niet echt afleiden door incidentele posts op youtube of twitter. De wetgeving van Iran, en het politieke systeem aldaar is misdadig, fascistisch en religieus extremistisch.quote:
Wat is je definitie van domrechts?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
is het nieuwe modewoordje van domrechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |