dat doet de VS ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rusland heeft maar een doel en dat is Syrië behouden als bondgenoot. IS boeit ze geen flikker. Rusland steunt een regime dat bommen op ziekenhuizen flikkert.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus? Net alsof je een van de twee moet steunen.
niet per se 1 van deze 2. Als je maar volledig achter Israël staatquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus? Net alsof je een van de twee moet steunen.
Wat zijn de standpunten van Trump omtrent Israël eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet per se 1 van deze 2. Als je maar volledig achter Israël staat
Ik sta wel achter Israël maar niet achter slecht Israëlisch beleid.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet per se 1 van deze 2. Als je maar volledig achter Israël staat
hek omheenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn de standpunten van Trump omtrent Israël eigenlijk?
Hij weet sinds kort waar het ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
quote:
standpunt van deze of vorige week?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hillary is veel enger.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
Die man is ook wel echt te makkelijk te bespotten hè.
http://www.themideastbeas(...)ians-to-puerto-rico/quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
Die man is ook wel echt te makkelijk te bespotten hè.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://www.themideastbeas(...)ians-to-puerto-rico/
vertel mij watquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:06 schreef deadprez het volgende:
Hmja, ik weet het niet, heb me er ook nauwelijks in verdiept allemaal.
zeker, kameraadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |