Nope one time was enough for mequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
baabbyyyy
vertel eens. nog trio gehad?
Welke?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vet zachte benen dankzij vieszoet meurende dove bodylotion wanna touch em all day loooonggg.
hoelang ben je crip?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
wel leuk als je boi 2 koppen groter is.
maar da;s niet zo moeilijk bij mij
Jij hebt inderdaad een goeie asser.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige broeken van GAP zitten bij mij wel OK. En die kan ik in lengtemaat bestellen bij zalando.
Picsquote:
De Filippijnen zijn voor Amerika van groot strategisch belang.quote:
me too.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vet zachte benen dankzij vieszoet meurende dove bodylotion wanna touch em all day loooonggg.
Ligt eraan wat je onder saai verstaat. Ik vind mezelf niet saaiquote:
Beiden. Maar als k naar mijn vriend kijk denk k vaak nog kk wat ben jij lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat inhoud belangrijker is dan uiterlijk voor een relatie.
ahwquote:
Oh oke, zal netjes hier wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Momentje, ik ga speciaal voor jou naar mijn kamer toe ;$$ iets met purely pampering
kan iemand deze deur even dichtdoen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat inhoud belangrijker is dan uiterlijk voor een relatie.
ik heb dove bodymilk deep care complexquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Momentje, ik ga speciaal voor jou naar mijn kamer toe ;$$ iets met purely pampering
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan iemand deze deur even dichtdoen?
bedoelde die burgemeester van je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De Filippijnen zijn voor Amerika van groot strategisch belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |