:ego:quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Omgggg oja, vergeten.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd bby xo
weenie wat hier staat :s voor de zekerheid aivd ingeschakeldquote:
Ben je zo lang? Sexy.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zalando is niet voor vrouwen van 1.81
Ik was laatst mijn beurs vergeten in de ijssalon @ duitsland.quote:
Van wie ben jij een kloon ;squote:
Haha het is okéquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn beurs vergeten in de ijssalon @ duitsland.
Dus op mij moet je niet rekenen, ik vergeet alles als ik eten zie.
kreeg gewoon een facebook berichtje van hun
oke ik ga srs foto sturen. wacht echt schandalig hoe ik erbij liepquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jimmy eh
lig op bed. wat doe jij bby
wat heb je aan
stuur me foto via whatsapp
ik heb bh en slip aan wil je snapje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
oke ik ga srs foto sturen. wacht echt schandalig hoe ik erbij liep
Sommige broeken van GAP zitten bij mij wel OK. En die kan ik in lengtemaat bestellen bij zalando.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt, maar heb sws moeite iets te vinden. Heb gewoon geen kleding nu. Ik ben te lang en gezien ik nog grote borsten en ook heupen heb ben ik verdwaald in NL.
Jij bent skinnyquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[0/img] Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige broeken van GAP zitten bij mij wel OK. En die kan ik in lengtemaat bestellen bij zalando.
Altijd lol bij kleine mannen. Dan juist hakken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
Naast mij valt het mee. Geen hakken aandoen
Niet gelezen maar bedankt voor je inputquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Om het even over andere verkiezingen te hebben... Rodrigo Duterte, voormalig burgemeester van Davao City op Mindanao, een Islamitische regio in de Filippijnen heeft overtuigend gewonnen en wordt de nieuwe president.
Hij wil korte metten maken met de corruptie in zijn land, iets wat een groot probleem is en waar de bevolking zat van is.
Er zijn wat schandalen over hem, maar ik ben heel benieuwd.
Mindanao is gemengd Islamitisch en Katholiek, zelf is hij katholiek.
Het land wordt geteisterd door natuurrampen en corruptie en het is daardoor moeilijk buitenlandse investeerders te vinden.. Shell doet dit wel met veel succes met het Malampaya project alleen jammer dat Palawan, de regio waar het platform staat er niets van terugziet. Het platform voorziet wel voor 33% voor de electriciteitsvoorziening van Luzon en dat is behoorlijk wat.
Nogmaals, ik ben heel benieuwd wat 'ie ervan gaat bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |