latersquote:
Heb je het over Rutger leert stappen want dat was koningquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
filmpje van rutger bij eo-jongerendag was ook wel vermakelijk
toen had geenstijl tenminste nog weleens iets leuks
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je het over Rutger leert stappen want dat was koning
nee nog wel stukje later, dat was nog bij rtv rijnmond volgens mij. Maar dat was idd echt bazenshitquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je het over Rutger leert stappen want dat was koning
blij gemaakt met een dode musquote:
kweenie hoor maar je vond het best leuk de vorige keerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
Heb ook een keer die video van Rutger naar een parenclub gezien. wtf zeg
Zou er voor nog geen miljoen heen gaan hequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie hoor maar je vond het best leuk de vorige keer
zou daar liever heengaan dan naar zo'n christenfeestjequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er voor nog geen miljoen heen gaan heWat bezielt je dan
Dan bestaat de wereld waarschijnlijk niet lang meer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als hij ooit president wordt dan weet ik 't niet meer op deze wereld.
echt he. zou me er totaaaaal niet op m'n gemak voelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er voor nog geen miljoen heen gaan heWat bezielt je dan
quote:
lolquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan bestaat de wereld waarschijnlijk niet lang meer.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als hij ooit president wordt dan weet ik 't niet meer op deze wereld.
je lekker laten sucken door een oude vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he. zou me er totaaaaal niet op m'n gemak voelen
Laat maar branden die hel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan bestaat de wereld waarschijnlijk niet lang meer.
Nou, liever niet.quote:
Wegkijkerquote:
denk dat die oude dikke naakte mannen jouw aanwezigheid wel zullen waarderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
je lekker laten sucken door een oude vrouw
Trump wil zich juist meer uit het buitenland terugtrekken vgm.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:39 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat een 3e wereld oorlog dan dichtbij is.
Nee hoor, ik zie Trump ook niet zo snel WO3 ontketenen. Maar toch hoop ik voor de Amerikanen dat hij het niet wordt.quote:
Nee. Voor zover ik weet staat Hillary nog altijd aan kop in de swing states en dat is wat telt. Sowieso gaat het in dat artikel maar om één poll.quote:
Ik wil uiteindelijk misschien op een rustig eilandje ergens ver weg belanden. Kan nooit goed blijven gaan in de ge-industrialiseerde wereld.quote:
Trump wil juist niet dat de VS overal intervenieert.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie Trump ook niet zo snel WO3 uitlokken. Maar toch hoop ik voor de Amerikanen dat hij het niet wordt.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hou me er niet echt mee bezig. En ja, dat is waar idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Voor zover ik weet staat Hillary nog altijd aan kop in de swing states en dat is wat telt. Sowieso gaat het in dat artikel maar om één poll.
Maar wel haat creëren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trump wil zich juist meer uit het buitenland terugtrekken vgm.
Dat zal huidige missies niet ten goede doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trump wil juist niet dat de VS overal intervenieert.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kk je moet eens iets anders dan het NOS journaal kijken
lol welke missiesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal huidige missies niet ten goede doen.
Nja, maar van de andere kant wil hij IS dan wel weer volledig slopen, toch? Niet dat ik daar verder veel op tegen heb, maar dat rijmt niet helemaal met elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trump wil juist niet dat de VS overal intervenieert.
dat mag ik hopen ja. Die missies hebben alleen maar instabiliteit en terreur gecreëerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal huidige missies niet ten goede doen.
dat kan ook prima door meer samen te werken met bijvoorbeeld Ruslandquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, maar van de andere kant wil hij IS dan wel weer volledig slopen, toch? Niet dat ik daar verder veel op tegen heb, maar dat rijmt niet helemaal met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |