kuchkuchgaaaaaaaykuchkuchhhhhquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooral
mwah..quote:
Ryan reynolds wel want goddamnquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zou je eerder doen haar of ryan reynolds?
Stiekem seks hebben zonder dat God het ziet. Zo'n ding is dat tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is daar eigenlijk te doen allemaal?
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn best veel mannen die GG hebben gezien.
Bidden, bijbel lezen, pow news te woord staan, nog meer bidden, discussiëren etcquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is daar eigenlijk te doen allemaal?
Ben je gelovig ja?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bidden, bijbel lezen, pow news te woord staan, nog meer bidden, discussiëren etc
Dit is nog wel het ergst van allesquote:
Laatste aflevering GG was wel echt cute ehquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef deadprez het volgende:
onzekere bitchbois die niet durven toe te geven dat ze een serie leuk vinden
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste aflevering GG was wel echt cute eh
We zijn niet allemaal zoveel in touch met onze vrouwelijke kant als jij, dp.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef deadprez het volgende:
onzekere bitchbois die niet durven toe te geven dat ze een serie leuk vinden
filmpje van rutger bij eo-jongerendag was ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om die video's terug te zien
Er zijn dan ook best veel homo'squote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn best veel mannen die GG hebben gezien.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoveel in touch met onze vrouwelijke kant als jij, dp.
dat vind ik dan wel weer echt een verschrikkelijke aidsseriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |