Wat een lelijkerd idd.quote:
idd. je bent toch geen hoerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoot zei dat vandaag. Die vindt zelfs dat je niet kunt zoenen met anderen tot het huwelijk.
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach allesquote:
haar gezicht komt me bekend voor maar weenie waarvanquote:
Vind ik wel goeie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoot zei dat vandaag. Die vindt zelfs dat je niet kunt zoenen met anderen tot het huwelijk.
Watquote:
wie zou je eerder doen haar of ryan reynolds?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach alles
Picsquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Gossip Girl was ze soms wel irritant maar ze is ook irritant mooi bah echt godinnenlichaam mooie ogen lach alles
Haha dp kijkt gossip girlquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
haar gezicht komt me bekend voor maar weenie waarvan
daar is hier weinig voor nodigquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel volksfeest losbarsten in deze sc nu
Guus leeft weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel volksfeest losbarsten in deze sc nu
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooralquote:
smoesjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond best oké ja, maar mijn vriendin keek dat vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |