Totaal niet verwacht zoiets.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Montelly het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ord-kille-afrekening
De moord op de twee Marokkaanse broers Echargui (34 en 32 jaar) die maandag dood in een Turks café in Nijmegen werden gevonden, is vermoedelijk een afrekening in het criminele circuit. De twee gedode Nijmegenaren blijken allerminst een smetteloze achtergrond te hebben.
Schandalig, ik eis een STILLE TOCH voor de familie!
Die jongens (broers) op brute wijze vermoord. En zaten op school en liepen stage in hun tienerjaren!
STILLE TOCH NU!
4ever jwzquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef Montelly het volgende:
Stille toch voor de broers!!
[ afbeelding ]
Jullie moeten ook een nieuw deel openen. Ik verpest de TT altijdquote:
Turkijequote:Syrische kinderen in Turkije van tussen de tien en twaalf jaar oud die in een textielfabriek werken. Een verborgen camera legde het vast: "Veel Syrische gezinnen in Turkije kunnen niet rondkomen."
inb4: daar werken ze wel voor hun geldquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/nos/videos/1339885562693665/
[..]
Turkije
nja, tis maar wat je wil..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie moeten ook een nieuw deel openen. Ik verpest de TT altijd
Hopelijk scoor ik nu wel bij Frass
Kan je hem beter pics sturen ipv dit soort achterlijke TT's te maken.quote:
Bedankt voor de tip maar wil hem niet afschrikkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je hem beter pics sturen ipv dit soort achterlijke TT's te maken.
Meeste Nederlanders ook hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: daar werken ze wel voor hun geld
uhm, ja, maar dat bedoel ik nietquote:
Je kan toch wel een foto uit een goeie hoek maken wat ben je voor een vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar wil hem niet afschrikken
ik zag peter r de vriesquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llesweter_peter.html
haha
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan toch wel een foto uit een goeie hoek maken wat ben je voor een vrouw
Weet ik veel jij bent van het weerberichtquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Kurovski het volgende:
Allemaal lieve mensen op straat. Is het halve maan of zo?
Maar je wil toch dag in dag uit het beste uit jezelf halen! Op weg naar de top ditdatquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dus iig niet zo'n baan waarbij alles draait om uiterlijk vertoon en jezelf zoveel mogelijk uitputten en jezelf veel te serieus nemen.
oke ashquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
* Chai mag zich niet afvragen wat Niels nou weer heeft gebruikt![]()
28,2% pas.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet ik veel jij bent van het weerbericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |