SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewonerTEAM BAKSTEEN
Hopelijk snel dan, moet zo naar de accupuntuur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
accuwissel, er gaat wat gebeuren zegt ruud
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Leuke TT
[..]
Hopelijk snel dan, moet zo naar de accupuntuur.
Do vind het lelijk alle deuren groen te maken
Ze willen geloof ik eerst het atelier klaar hebben. Ze wil ook droog kunnen staan bij regenachtig weer dacht ik gisteren op te vangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderen
Omdat bas dat aan haar gevraagd heeft misschien. En zij als dat gebouwtje klaar is er in kan schilderen enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet met die 2ehands meuk aan de slag ipv deuren schilderen
Tja altijd 'n smoes klaar, ze hebben 'n hele loods tot hun beschikkingquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen geloof ik eerst het atelier klaar hebben. Ze wil ook droog kunnen staan bij regenachtig weer dacht ik gisteren op te vangen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Utopia_s_Ruud__.html
Quote Rob: Geen daden maar woorden!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
Rob weer heel hard aan het werk op zijn rug. Hij is vast heel erg druk met dingen voor de foundation.
Datlijktmaarzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hebben we vandaag weer een luierdag????
Dat poppenjurkje maar dan half afgestroopt .zoietsquote:
het zal toch voor mensen als Rob en Benji wel heel erg moeilijk worden om terug te keren in de buitenwereld.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ruud gaat figureren in Row's nieuwe clip
Pik zonder end
Nee ze hebben ff pauzequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
bikinibabequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)Utopia_s_Ruud__.html
Getverquote:
Als lamkut past ze daar prima.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:18 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je bij die twee lamlullen willen liggen.
IJsje weer gejat uit BaasBeachquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Hij gaat lekker tekeer met z'n ijsje, terwijl hij aan z'n dieproze teint werkt
![]()
[ afbeelding ]
Over wat??????quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Binnenkort weer een rondje positief cossen
Streamwissel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar vast, probeer hier eens iets positiefs over te zeggen.
Het is zondag, je weet toch...quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Goed dat ze een momentje rust nemen na al die druktequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Keurig de microfoon om z'n nek hangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat fijn dat de meeste mensen niet zo lelijk zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Goed dat ze een momentje rust nemen na al die drukte
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat fijn dat de meeste mensen niet zo lelijk zijn!
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maarquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg maar gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maar
Laat het los!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan hier wat positiefs voor mezelf over zeggen, maar ik laat het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |