quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:35 schreef xcachet het volgende:
DIE KEN IK HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van haar van december. Geloof foto's niet zomaar hoor jongens, poeh!
watquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
weet ik niet man
iemand van Facebook haha
Groot.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef syndroom het volgende:
Het valt me op dat veel hoogopgeleide vrouwen bewust single blijven terwijl mannen juist ervoor kiezen om een relatie aan te gaan en om aan kinderen te beginnen.
Is hier een verklaring voor? Wel opmerkelijk dat hoogopgeleide mannen vaak succesvol zijn met vrouwen en kinderen hebben terwijl laagopgeleide mannen vaak ongewenst kinderloos blijven.
quote:
lezbi friendsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Heb wel 'vriendinnen' van school en vorige werk. Maar die eerste wonen te ver en die laatste heeft altijd smoesjes als het op afspreken aan komt. Gisteren zei ze nog; "Morgen is mijn eerste stage dag. Denk dat ik dan wel heel moe ben." Om wat te gaan drinken manNee geen echte vrienden
Doei doeiquote:
nee grapje, nooit gezien.quote:
Dat zou nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
misschien hebben we wel gemeenschappelijke vrienden op fb noel
quote:Google Maps komt met een zelfruziėnde routeplanner, zodat stelletjes in de auto voortaan niet meer zelf hoeven te kiften over de route. De kibbelfunctie speelt de meningsverschillen geheel automatisch af, en is uitgerust met toenemende irritatie, passief-agressieve stiltes en ‘Jezus’.
Blij dat je tevreden bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
De kapster heeft er 3 cm afgeknipt. Jongens een primeur.
Ben t eigk niet want 3 cm eraf is een maand haar laten groeien maar als ze dit niet doet groeit t haar niet mooi dus is het goed wat ze deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |