Hoelang zijn ze al samen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
Jongen van 19 heeft een vriendin van 31. Ik snap dat niet heZe gedraagt zich ook nog zo kinderachtig.
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
Jongen van 19 heeft een vriendin van 31. Ik snap dat niet heZe gedraagt zich ook nog zo kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?
Dat is een man. Met 31 ben je een man.quote:
Heus.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:21 schreef xcachet het volgende:
dieren mogen niet op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?Zonder wrijving geen glans
hij is 19 zij 31quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een man. Met 31 ben je een man.
[..]
Heus.
Dikke wijf, rare schoenen, pak koekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?
Tokkies
Que ci que no?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
god nee
ben aangekomen maar dit is wel wat overdreven hoor Haags
zo veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?
maar vooral de roze crocsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hele rare combiquote:
wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stekker half over de bank hangend is ook niet bepaald slim...
Big vreet viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaat er mis op deze foto?
Scheve muurhoek
Goedkope ikea bank
'Schoenen'
Poverty notebook en oortjes
Spijkerbroekenbrigade
Slechte afwerking muren
1980 stopcontact
Consoles
Poverty kleding
Kaolodikvies
Ewa laters
Kinderboerderij het varkentje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok dat dit vriendinnen van cachet zijn
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gok dat dit vriendinnen van cachet zijn
is haramquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderboerderij het varkentje.
Dat niet nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mee eens, zou geen kwaad kunnen als ze het aanraken
Best wel hoor.quote:
het ergste dat kan gebeuren is dat ze de stekker kapot maakt met haar lichaamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mee eens, zou geen kwaad kunnen als ze het aanraken
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het ergste dat kan gebeuren is dat ze de stekker kapot maakt met haar lichaam
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
Haha cachet heeft dat crockind wel toestemming om die foto te plaatsen?Die onderkin loopt bijna naadloos over in haar arm. Niet erg flatteus.
Smooth.quote:
Ja. Heb wel 'vriendinnen' van school en vorige werk. Maar die eerste wonen te ver en die laatste heeft altijd smoesjes als het op afspreken aan komt. Gisteren zei ze nog; "Morgen is mijn eerste stage dag. Denk dat ik dan wel heel moe ben." Om wat te gaan drinken manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |