abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162062324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Geert Wilders is een gevolg.
Nee, Geert Wilders verergert het allemaal maar en komt met allerlei irreële en onhaalbare voorstellen om zieltjes te winnen.
quote:
De islam veroorzaakt de polarisatie.
Ja ech, er vinden ook zoveel aanslagen plaats in Nederland. :')
pi_162062358
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel tot een zeldzaam oninteressant topic verworden. Niemand die het nog over de terrorist heeft, aangezien de NWS-users die interesse hebben in terrorisme dat enkel hebben wanneer het aan moslims gelinkt kan worden. En vervolgens krijg je tig pagina's aan jijbakken: "jij hebt geen inhoud", "nee JIJ hebt geen inhoud". Ik ga daar even lekker voor passeren en stoppen met posten, nu de xenofobe afhakers waarschijnlijk wel aanvoelen hoe vies hypocriet ze zijn. :P
Deze user is wel een perfecte brug om naar de inhoud te gaan: Wat doen we tegen het probleem van verwarde personen?
pi_162062370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef SR4 het volgende:

[..]

Want kritiek op migratie en Islam is standaard domrechts :')

Alsof die kneuzen van Antifa niet gevaarlijk bezig zijn.
Er is een verschil tussen kritiek op migratie hebben en haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten zoals Wilders doet. Hoe blind ben je als je dat niet inziet.
pi_162062405
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Copa het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen kritiek op migratie hebben en haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten zoals Wilders doet. Hoe blind ben je als je dat niet inziet.
Oke, duidelijk.

Extremistisch Linkschvolk dat van mening is dat Europa onbeperkt asielzoekers kan blijven opvangen, uitzetten bij voorbaat slecht is en het rechtvaardigt om rechtse demonstraten in elkaar te slaan is niet gevaarlijk?
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 15:36:09 #215
137949 Disana
pi_162062407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Deze user is wel een perfecte brug om naar de inhoud te gaan: Wat doen we tegen het probleem van verwarde personen?
De Nederlandse overheid heeft ervoor gekozen verwarde personen zoveel mogelijk in de maatschappij te laten verblijven. Maar voor het overige kun je nooit voorkomen dat iemand op een dag doorslaat.
pi_162062423
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Copa het volgende:

[..]

Volksstammen die kritiek op migratie hebben, maar waar niet naar geluisterd wordt en als dom rechts wordt weggezet, door mensen als jij.

Nogal logisch dat zij dan naar een figuur als wilders kijken.

Jij zaait net zo goed haat met je veralgemeningen.
pi_162062427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee, kansrekening is wiskunde. En de kans dat het wel islam gerelateerd is, lijkt de laatste tijd hoger dan geen islam.
Het heeft uiteraard met de islam te maken maar dit is niet de islam die het meerendeel van de moslims aanhangt. Het is eerder een relatief klein clubje dat het imago van de islam enorm beschadigt, met alle gevolgen van dien.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:38:15 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162062456
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef Copa het volgende:

[..]

Het heeft uiteraard met de islam te maken maar dit is niet de islam die het meerendeel van de moslims aanhangt.
Dat geldt voor alle 'stromingen'.

Verder, dus?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162062487
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef SR4 het volgende:

[..]

Oke, duidelijk.

Extremistisch Linkschvolk dat van mening is dat Europa onbeperkt asielzoekers kan blijven opvangen
Wie heeft dit beweerd? Veel linkse partijen in Nederland kunnen momenteel in elk geval nog geen maximum stellen maar onbeperkt mensen toelaten kan niet en dat snapt iedereen.
quote:
Elk uitzetten bij voorbaat slecht is
Ja, iemand uitzetten naar Syrië of Eritrea lijkt me vrij onmenselijk. Dat snap je toch zelfs ook wel?
quote:
En het rechtvaardigt om rechtse demonstraten in elkaar te slaan is niet gevaarlijk?
Volgens mij praat niemand dat goed. Ik in elk geval niet.
pi_162062496
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Copa het volgende:
Nee, Geert Wilders verergert het allemaal maar en komt met allerlei irreële en onhaalbare voorstellen om zieltjes te winnen.

Ja ech, er vinden ook zoveel aanslagen plaats in Nederland. :')
Polarisatie toont zich alleen in aanslagen?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162062514
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat geldt voor alle 'stromingen'.

Verder, dus?
Anders reageer je ook even op de laatste zin, wat namelijk essentieel is.
pi_162062525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Polarisatie toont zich alleen in aanslagen?
Nee. Maar kom maar met wat voorbeeldjes dan.
pi_162062576
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Copa het volgende:
[..]
Je merkt verder niets van polarisatie tussen de islam en de vrije maatschappij behalve aanslagen? Dat is best knap.
Maar laat mij jou nou eens een vraag stellen, geef mij nou eens een voorbeeld waarbij een vrije samenleving met beetje redelijke mensenrechten en de islam samengaan?
pi_162062580
quote:

[..]

Ede?
pi_162062587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ede?
Ede heeft niets met de islam te maken.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:44:30 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162062626
quote:

[..]

Anders reageer je ook even op de laatste zin, wat namelijk essentieel is.
Nou, nee. Het imago van de islam is irrelevant. Het is wat dat betreft gewoon een religie.

Maar daar stopt het dus? Aanslagen zijn slecht voor het imago van de islam? Tja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162062668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ede heeft niets met de islam te maken.
Ik dacht dat we het hadden over polarisatie in de samenleving en over Geert Wilders (met name in het licht van zijn minder uitspraken).
pi_162062678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ede?
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50. :')
pi_162062782
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef Copa het volgende:

Ja, iemand uitzetten naar Syrië of Eritrea lijkt me vrij onmenselijk. Dat snap je toch zelfs ook wel?
Ik heb er over mensen uit veelal Afrikaanse landen die hier asiel aanvragen, worden afgewezen en illegaal in Nederland verblijven, veelal met hulp van groepen als Antifa en daaraan gelieerde groepen, meestal onder het argument van "geen mens is illegaal" en "de wereld is van iedereen".

Enerzijds werken ze uitzetting volledig tegen, anderszijds wordt dagopvang voor ze geëist.

Ik vind het prima dat mensen asiel aanvragen en dat sommige mensen dat ook krijgen, maar als je wordt afgewezen is het klaar en moet je terug.

In Syrië is het oorlog, ja. Maar er zijn al Syriërs die vrijwillig terugkeren naar het land van herkomst, zelfs met hulp van de Nederlandse overheid. Dit zijn dus mensen die niet zijn afgewezen, maar gewoon zelf besluiten om terug te keren.

In Eritrea is het kut, net als op zo veel plekken, maar beweren dat iedere Ertireër zonder uitzondering recht heeft op asiel is vrij naïef. Nederland, en de EU in het geheel, hoort pas asiel te verlenen als laatste optie en dat hoort zo veel mogelijk tijdelijk te zijn.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162062783
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:
[..]
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50. :')
Ik noemde Ede dus ook niet! Maar doe eens niet ontwijken.
pi_162062823
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:

[..]

Wat heeft de grootte van doen met de mate van polarisatie.
  Moderator dinsdag 10 mei 2016 @ 16:00:28 #232
8781 crew  Frutsel
pi_162063125
De gebruikelijke speeltuin is wel weer klaar... erg jammer voor de slachtoffers die er gevallen zijn.

Bedankt allemaal :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')