Jammer is gewoon dat het een zeer klein clubje is en dat vervolgens de hele islam of alle moslims erop aangekeken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is serieus het argument. Onhoudbaar.
Ontkennen dat er problemen zijn met islamitische leer is tevens een onhoudbaar argument. Christenen verbranden ook geen heksen meer, iets soortgelijks moet gebeuren met islamitische groeperingen.
Het geldt niet voor ieder individu (dus mijn persoonlijke aanval op jou is onterecht, dat moet ik toegeven) maar zo door de bank genomen gaat het wel hand in hand in Europa.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, mensen die kritiek hebben op de islam wegzetten als PVV'ers of rechts-extremisten.
"A joke is never a joke until it's at somebody's expense". - Christopher Hitchensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je zelf niet ook een beetje grinniken om dergelijke backfires?Zoals ik ook genoot van De Graafschap - Ajax.
Ik heb dat nergens gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"A joke is never a joke until it's at somebody's expense". - Christopher Hitchens
Ik vind het vermakelijker om mensen te laten struikelen nadat ze hier binnenkomen en denken lekker makkelijk te kunnen scoren.
Wat een onzin. Aanslagen kunnen altijd en overal plaatsvinden. Misschien dat je 0% kans hebt in een vissersdorpje in het noorden van IJsland of zo maar in het Westen ben je je leven nergens zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Igen het volgende:
[..]
In landen zoals Hongarije en Polen heb je 0% kans om het slachtoffer daarvan te worden
Dat klopt. Maar als tegenreactie elke keer volledig de andere kant op schieten is net zo min productief. Dat gaat ook hand in hand lijkt het wel. Links populisme is misschien nog wel gevaarlijker dan rechts populisme. Die laatste is in ieder geval zichtbaarder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Het geldt niet voor ieder individu (dus mijn persoonlijke aanval op jou is onterecht, dat moet ik toegeven) maar zo door de bank genomen gaat het wel hand in hand in Europa.
Dit is een beetje het probleem waar Igen ook tegenaan liep. Een islamcriticus die geen extreem-rechtse idioot isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Copa het volgende:
[..]
Jammer is gewoon dat het een zeer klein clubje is en dat vervolgens de hele islam of alle moslims erop aangekeken worden.
Hoezo moeten moslims massademonstraties tegen IS organiseren?
Moesten atheïsten dat ook toen Breivik iets achterlijks deed?
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.quote:
Waar heb je het over joh? Waar heb ik jou een extreemrechtse idioot genoemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is een beetje het probleem waar Igen ook tegenaan liep. Een islamcriticus die geen extreem-rechtse idioot is?
Jij kunt er duidelijk niet mee omgaan dus kom je maar met de klassiekers.
Waar heb ik opgeroepen tot protesten van moslims tegen ISquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef Copa het volgende:
[..]
Waar heb je het over joh? Waar heb ik jou een extreemrechtse idioot genoemd?
Ik vind jou eigenlijk nogal om te lachen, dat heb je als mensen denken dat ze gevat zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.
Dan heeft iedereen plots andere zaken te doen. Net als topics over misdaden gepleegd door blanke mensen. Lopen ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Topic loopt niet echt hard sinds bekend is dat het geen moslimterrorist is trouwens.
Ik heb dat gedaan, maar vind het wel goed met je joh. Geen interesse in dergelijke 'discussie'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.
Correct.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen plots andere zaken te doen. Net als topics over misdaden gepleegd door blanke mensen. Lopen ook voor geen meter.
Misschien de volgende keer dan even nadenken voordat je binnenkomt met een inhoudsloze oneliner.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar vind het wel goed met je joh. Geen interesse in dergelijke 'discussie'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik reageer niet op desbetreffende user(tijdverspilling) , maar bedankt inderdaad.
Daarnaast ondervind ik persoonlijk gevolgen van toegenomen spanningen en mensen waarom ik geef ook.
Ik heb toch niet gezegd dat jij daartoe hebt opgeroepen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb ik opgeroepen tot protesten van moslims tegen IS?
Klopt, dat is namelijk het enige waar je het over kunt hebben. Inhoudelijk wordt het niet helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:23 schreef Copa het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat jij daartoe hebt opgeroepen?
Ik heb het over al die domrechtse figuren die daartoe oproepen, angst zaaien en voor tweedeling in de samenleving zorgen.
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer dan even nadenken voordat je binnenkomt met een inhoudsloze oneliner.
Mensen zijn hypocriet. Meer nieuws om 11 uur.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.
Islamitische extemisten zijn de extreemste vorm van polarisatie tussen de islam en de vrije samenleving. Maar er zijn veel minder exteme vormen die nog steeds vanuit de de islam voor polarisatie zorgen. Denken dat het alleen terroristen zijn die de botsing tussen een vrije samenleving en de islam veroorzaken is naief.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.
Aan wat voor drugs zit jij man?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, dat is namelijk het enige waar je het over kunt hebben. Inhoudelijk wordt het niet helaas.
En je gaat er mooi in mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef Copa het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man?
Dit is inhoud. Dit is nou juist het grote probleem waar we hedendaags tegenaanlopen. Mensen tegen elkaar opzetten en haat zaaien, veelal door domrechtse figuren als Wilders.
Je zou eerder verwachten dat er dan mensen nu gaan praten over deze aanslag, dat doet niemand echter. Ook jij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |