Hoezo nou weer "schijnheilig"?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed argument. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Maar goed, het is wel al duidelijk. Gejuich alom, het is geen moslimextremist. Lekker schijnheilig doen, altijd gezellig.
Jij gaat natuurlijk van het beste uit. Dat het slechts een verwarde man is.quote:
Dat is niet mijn veronderstelling, dat zijn de feiten zoals die nu in de media genoemd worden. Wat is er "schijnheilig" aan feiten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk van het beste uit. Dat het slechts een verwarde man is.
Je hoop.quote:
Achteraf makkelijk lullen. Maar we hadden het over de hoop. Dat het geen moslim was. Dat zou een volstrekt normale gedachtegang zijn volgens jou.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk lullen. Maar we hadden het over de hoop. Dat het geen moslim was. Dat zou een volstrekt normale gedachtegang zijn volgens jou.
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef Infection het volgende:
[..]
IS = Islamitische Staat, niet zo gek toch?
Misbruiken of misinterpreteren?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.
Beetje bizar, waarom is dat zo normaal? Ben je ergens bang voor?quote:
Hoezo misbruiken? Ze voeren een jihad uit, wat overigens gewoon deel is van de islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.
Onmogelijk, 'de islam' bestaat niet. Vraag het de bijna 2 miljard moslims maarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat engerds zoals jij op een gegeven moment gekke dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje bizar, waarom is dat zo normaal? Ben je ergens bang voor?
Mooie frame. Waarom zou ik iets gaan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat engerds zoals jij op een gegeven moment gekke dingen gaan doen.
Dat is helemaal geen deel van de islam die 99.99% van de moslim aanhangen. Wat IS is inderdaad de extreme islam, maar wat heeft het overgrote deel van de moslims daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoezo misbruiken? Ze voeren een jihad uit, wat overigens gewoon deel is van de islam.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onmogelijk, 'de islam' bestaat niet. Vraag het de bijna 2 miljard moslims maar.
Doe toch even normaal kerel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.
Nee, dat is serieus het argument. Onhoudbaar.quote:
Die hadden we al gehad. Toch bedankt voor je zinloze bijdrage.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Topic loopt niet echt hard sinds bekend is dat het geen moslimterrorist is trouwens.
Dat kan ook politiek zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooie frame. Waarom zou ik iets gaan doen?
Altijd makkelijk, mensen die kritiek hebben op de islam wegzetten als PVV'ers of rechts-extremisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kan ook politiek zijn.
In Nederland heb je momenteel 0,0001% kans om het slachtoffer te worden van een islamitische terreuraanslag, maar kun je verder vrij leven.
In landen zoals Hongarije en Polen heb je 0% kans om het slachtoffer daarvan te worden, maar heb je tegelijk 100% zekerheid dat je burgerrechten en vrijheden worden ingeperkt door de volkomen achterlijke regeringen aldaar, die islamkritici in Nederland graag als voorbeeld zien.
Moet je zelf niet ook een beetje grinniken om dergelijke backfires?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die hadden we al gehad. Toch bedankt voor je zinloze bijdrage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |