Professioneel terrorismequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Plus dit was op een een of ander klein stationnetje.
Met professioneel terrorisme heeft dit niets te maken.
Het is gewoon een gek.
Dat bestaat niet volgens jou?quote:
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat er een stuk problematiek onderkent wordt. En die problematiek hoeft niet het enigste probleem te zijn op de wereld. Ik ben een groot tegenstander van de islam en religie in het algemeen. Maar ik geloof nooit dat als religie verdwijnt we in teletubbie land komen te leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat het fijner is een helder wereldbeeld te hebben waar er één absoluut kwaad bestaat dat bestreden moet worden, en één absoluut goed, dat altijd gesteund moet worden.
En dat absolute kwaad absorbeert dan alle andere problemen: we hebben geen problemen met opgeschoten jongeren, we hebben een Marokkanen(/moslim)probleem. We hebben geen probleem met werkloosheid: we hebben een moslimimmigrantenprobleem. We hebben geen probleem met de economie: we hebben te veel moslims die afhankelijk zijn van sociale voorzieningen. We hebben geen probleem met de psychiatrische zorg: we hebben problemen met moslims.
Dan kun je je focussen op dat ene probleem en verandert het hier spontaan in een paradijs op aarde.
En niet specifiek dat dat op jou als individu van toepassing zal zijn, maar het is wel een beetje wat volgens mij de tendens van dergelijke topics verklaart.
Besef even dat een jij heel erg hoopt dat die man geen moslimextremist is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Besef even dat een groot deel van de populatie van dit topic heel erg hoopt dat die man moslimextremist is.
En besef daarna hoe vreemd dat eigenlijk is.
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Besef even dat een jij heel erg hoopt dat die man geen moslimextremist is.
Ja, daar hebben ze in het Duits vast een mooie term voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:33 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn die mensen op zoek naar een soort van eindoplossing voor het moslimprobleem?
Wie druipt er eigenlijk af?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk ze eens teleurgesteld afdruipen. Echt. Is 't nu minder erg voor die dode?
Maar dat staat dat wel gelijk aan een erkenning van het probleem, en ik geloof nooit hij/zij dat er mee bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.
Ik reageer niet op desbetreffende user(tijdverspilling) , maar bedankt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja , het is een complot, als je even wacht met dingen delen vinden mensen het natuurlijk minder erg, ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het had toch met incest en gefaalde integratie en buitenlanders te maken?!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Besef even dat een groot deel van de populatie van dit topic heel erg hoopt dat die man moslimextremist is.
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk ze eens teleurgesteld afdruipen. Echt. Is 't nu minder erg voor die dode?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Zelfs als de dader een moslim zou zijn, is 26 delen een beetje overdreven. Het is in Duitsland en er is niet eens geschoten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De usual suspects. Waar is deel 26?
Al gedaan. Bleek prima in orde allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.
Je hoeft idd niet gek te zijn om met stropoppen te spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Al gedaan. Bleek prima in orde allemaal.![]()
Gewoon de alom bekende verwarde man.quote:
Vreemde gedachtensprong wat mij betreft. Alsof de intentie zo belangrijk is voor eventuele maatschappelijke spanningen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, je bent nooit veilig voor gewelddadige mensen. Goede constatering, Sherlock.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent nergens meer veilig, voor gewelddadige moslims.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreemde gedachtensprong wat mij betreft. Alsof de intentie zo belangrijk is voor eventuele maatschappelijke spanningen.
IS = Islamitische Staat, niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:36 schreef Copa het volgende:
Maar wel vervelend dat er weer een aanslag is en weer iedereen naar de islam staat te wijzen.
Dit zijn idioten die waarschijnlijk door IS geïnspireerd of aangedreven zijn om zoiets te doen. Wederom wordt er misbruik van de islam gemaakt.
Goed argument. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |